Hva skal dere ha til middag?

Vi skal ha hjemmelaget tomatsuppe med egg, makaroni og hvitløksbaguette. :)
 
I dag skal vi grille :D siden vi er veldig ubestemmelig blir det både noe kjøtt, pølser og hamburgere :p
 
Hjemmelagede vårruller med ris og salat i dag og i morgen, og så blir det fiskeburgere på mandag. :)
 
Hjemmelagede vårruller med ris og salat i dag og i morgen, og så blir det fiskeburgere på mandag. :)
Har hatt sååå lyst på skikkelig gode vårruller så lenge nå!:hungry: Men energien er jo på bunn, så er vel noen uker til jeg får til å ordne hjemmelaget:rolleyes: må fylle fryseren litt når jeg først orker:p

Her blir det hjemmelaget burger i dag:hungry:
 
I dag blir det vegetarlasagne! Vanlig Toro lasagne, men bytter ut kjøttdeig med squash, brokkoli, paprika og mais. Med salat og hvitløksbrød til. Har ikke hatt det siden før jeg ble gravid så gleder meg veldig :joyful:
 
Har hatt sååå lyst på skikkelig gode vårruller så lenge nå!:hungry: Men energien er jo på bunn, så er vel noen uker til jeg får til å ordne hjemmelaget:rolleyes: må fylle fryseren litt når jeg først orker:p

Her blir det hjemmelaget burger i dag:hungry:
Mannen min også. Så da var det bare å rulle i vei i dag. ;) Håper du får opp energien, så du kan få temmet lysten snart. :) ❤️
 
Last edited:
I dag på første pinsedag så er det middag hos svigers. Det blir svinestek med tilbehør, og jordbær m/krem til dessert.
 
Pølsegrateng. Vi hadde det tidligere i uka også, men klarer ikke slutte tenke på det! :hilarious: Har visst litt hekta på retter som inneholder pølser for tiden.
 
Back
Topp