Hva skal dere ha til middag?

Heldig! Hørtes veldig godt ut :)

Ja det var det det gjorde,men var ikke helt sånn. Veldig takknemlig for middag, men er så vanskelig når en er småkvalm og uggen. Er ikke alt en vil ha da. Så savnet kokte grønnsaker til og ikke råkost som vi fikk. Desserten gledet jeg meg til, men det var is og ikke krem, det spiser ikke jeg. I tillegg så var jordbærene sukkret og da spiser jeg ikke de, fordi jeg liker jordbær slik de er, blir for søtt.
Så ble toast på meg når vi kom hjem, hehe..
 
Ja det var det det gjorde,men var ikke helt sånn. Veldig takknemlig for middag, men er så vanskelig når en er småkvalm og uggen. Er ikke alt en vil ha da. Så savnet kokte grønnsaker til og ikke råkost som vi fikk. Desserten gledet jeg meg til, men det var is og ikke krem, det spiser ikke jeg. I tillegg så var jordbærene sukkret og da spiser jeg ikke de, fordi jeg liker jordbær slik de er, blir for søtt.
Så ble toast på meg når vi kom hjem, hehe..

Kjenner til det. Jeg kan ikke gå på middagsbesøk til noen nå, da jeg blir kvalm av det meste, må bestemme hva jeg skal spise.. Gleder meg til jeg er i form til å bli vertet opp igjen!
 
Kjenner til det. Jeg kan ikke gå på middagsbesøk til noen nå, da jeg blir kvalm av det meste, må bestemme hva jeg skal spise.. Gleder meg til jeg er i form til å bli vertet opp igjen!

Det skjønner jeg godt, var sånn her også de første ukene.
 
Noen som har tips til digg vegetarmat? :)
 
Noen som har tips til digg vegetarmat? :)
Hva med feks:
Vegetarlasagne med sopp, løk, gulrot
Tofu-wok (tofu i litt maizena først gjør de sprø), Vegetarburger med søtpotetfries
Tikka masala med gulrot, potet og linser med ris, salat og nanbrød til
Pasta med portobellosopp, squash, løk og kremet saus?

:joyful:
 
Hva med feks:
Vegetarlasagne med sopp, løk, gulrot
Tofu-wok (tofu i litt maizena først gjør de sprø), Vegetarburger med søtpotetfries
Tikka masala med gulrot, potet og linser med ris, salat og nanbrød til
Pasta med portobellosopp, squash, løk og kremet saus?

:joyful:
Her var det mye godsaker. Takk for gode tips. :)
 
Pølsegrateng, IGJEN! Tredje dagen på rad. :facepalm: Typ det eneste jeg har lyst på til middag for tiden.
 
Back
Topp