Hva skal dere ha til middag idag?

Jeg benytter en hver anledning til å lage meg pannekaker [emoji14] Mannen kan nemlig styre seg for det, men er det Pannekakedagen, så er det Pannekakedagen, så da får han bare spise det! [emoji16] Føler meg deg som ikke kan spise det [emoji85] :(
Takk for det! :) hehe, her er heldigvis hele familien glad i det! Pannekaker med blåbærsyltetøy [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg benytter en hver anledning til å lage meg pannekaker [emoji14] Mannen kan nemlig styre seg for det, men er det Pannekakedagen, så er det Pannekakedagen, så da får han bare spise det! [emoji16] Føler meg deg som ikke kan spise det [emoji85] :(

Samme her. Han spiser ALT, men ikke pannekaker. Jeg elsker pannekaker over alt i hele verden, nam!
 
Samme her. Han spiser ALT, men ikke pannekaker. Jeg elsker pannekaker over alt i hele verden, nam!
Ikke saaant?? Hva er det å IKKE like med å spise nesten-dessert til middag liksom? [emoji16]
 
Jeg benytter en hver anledning til å lage meg pannekaker [emoji14] Mannen kan nemlig styre seg for det, men er det Pannekakedagen, så er det Pannekakedagen, så da får han bare spise det! [emoji16] Føler meg deg som ikke kan spise det [emoji85] :(
Jeg kan heller ikke spise det før etter fødselen....Og gjett om jeg gleder meg!? Skal ha en svær stabel med feite, gode pannekaker- smør og sukker og iskald helmelk [emoji175]
 
  • Liker
Reactions: Srh
Jeg kan heller ikke spise det før etter fødselen....Og gjett om jeg gleder meg!? Skal ha en svær stabel med feite, gode pannekaker- smør og sukker og iskald helmelk [emoji175]
Åh, det skjønner jeg veldig godt!! Jeg passet på å spise litt for dere også, hvis det er noen trøst (burp!) [emoji23] [emoji85]
 
Det ble hjemmelaget "baligryte" her også. Er veldig sulten om dagen:rolleyes:
 
Har tatt opp hel, rå kylling til hjemmelaget kyllingsuppe med kikerter, linser, grønnsaker og gode smaker :) mmmm, glede meg!! Mat som til og med JEG kan fråtse i [emoji16]
 
Har tatt opp hel, rå kylling til hjemmelaget kyllingsuppe med kikerter, linser, grønnsaker og gode smaker :) mmmm, glede meg!! Mat som til og med JEG kan fråtse i [emoji16]
DET hørtes godt ut, det! :D
 
Tror det blir kylling og pasta her. Mannen jobber kveldsvakt, igjen :p
 
Hjemmelagd ciabatta med kylling, ost og salat
 
83f09798dbcf932d360650561ea5815b.jpg


Wok med svinekjøtt, eggnudler og grønnkål
 
Marinert kylling med cæsarsalat og ris
 
Kyllingklubber, pommes noisettes og salat. Det blir enkelt i dag :)
 
Linsene har jeg kjøpt på importbutikken...
Koster nesten ingenting, og er både godt og sunt :)
 
Back
Topp