Hva skal dere ha til middag idag?

Jeg kan jo ikke lese her... Gleder meg til mer normal mat!

Men i dag ble det fiskekaker, stekte grønnsaker og råkost. Og makaroni til de som kan spise det :)

Fiskekaker, stekte grønnsaker og råkost er da et fullverdig, normalt måltid søta [emoji4] jummy [emoji16]
 
søtpaprika fylt med linser, sopp og løk i tomatsaus toppet med revet ost, ovnsbakte potetbåter og yoghurt og myntedressing, gleder meg!!
 
  • Liker
Reactions: Srh
Elg ytrefilet med grønnsaker, poteter og en god saus. :) Det blir jo litt stas å smake på et dyr mannen sannsynligvis (han skøyt ett av to, så ikke så godt å si hva som er hva av kjøttet vi fikk) har skutt selv [emoji14]
 
Hjemmelaget fiskegrateng! Servert med poteter, smeltet smør og råkostsalat av gulrot & eple.
 
Last edited:
Lasagne og salat. [emoji4]
 
Hjemmelaget kjøttpudding er inntatt [emoji4]
Nei dumdum(meg) kommenterer jo på feil forum igjen [emoji52] unnskyld folkens!
 
Last edited:
Pannekaker og tomatsuppe - min livrett [emoji14] Det er jo Feitetirsdag/Pannekakedagen i dag :D
 
Det hadde de andre her i huset i går ;) gleder meg til jeg kan ha det igjen selv :D
Jeg benytter en hver anledning til å lage meg pannekaker [emoji14] Mannen kan nemlig styre seg for det, men er det Pannekakedagen, så er det Pannekakedagen, så da får han bare spise det! [emoji16] Føler meg deg som ikke kan spise det [emoji85] :(
 
Back
Topp