Hva skal dere ha til middag i dag?

Trone skrev:

Hege og Chris skrev:
Herblir det flesk og duppe.

Åååååååååå, vi ha flesk i frysen!!! Lurer på om jeg skal ta det opp så vi også kan ha det.

Det er jo bare sååååååååååååååå godt!!!!! :D :D 

Høres ut som om det er noe vi bør prøve en dag :) Har jeg gått glipp av en smaksopplevelse?

Her blir det ribbe, potet, surkål og gulrot + en god hjemmelaga saus :) 

Tvillingmamma<3 skrev:

Trone skrev:

Hege og Chris skrev:

Åååååååååå, vi ha flesk i frysen!!! Lurer på om jeg skal ta det opp så vi også kan ha det.

Det er jo bare sååååååååååååååå godt!!!!! :D :D 

Høres ut som om det er noe vi bør prøve en dag :) Har jeg gått glipp av en smaksopplevelse?

Det er ikke sååååå godt.
fikk det når jeg var borte i Oslo og transplanterte.... 

Tvillingmamma<3 skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

Tvillingmamma<3 skrev:

Hege og Chris skrev:

Hva er det? *flau*

her er svaret

Du er no grei er du

Jeg er alltid behjelpelig..... og snill

Her er det årets første ribbemiddag på menyen :)
Servert med poteter grønsaker og hjemmelagd brun saus...

Her blir det elggryte og potetstappe fra i går, ser jo ut som om jeg har laga mat te en hel familie hehe

Her blir det elggryte og potetstappe fra i går, ser jo ut som om jeg har laga mat te en hel familie hehe

Pinnekjøtt, nam nam

Skal på middag til foreldrene mine, der blir det kyllingfilet strekt i panne med pasta, salat og saus.

Her ble det Bayonneskinke med poteter, grønnsaker og hjemmelaget saus av sjyen <3
Og Riskrem til dessert :)

Balinesisk kylling wok med nudler.
Enkelt og raskt å lage - og alle liker det.

Rosinboller.. :P

Småen spiste forhåpentligvis hos farmoren og jeg tok meg bare to roastbiffsmørbrød, for nå er det på tide med babysvømming så det ble ikke tid til matlaging på meg.

Back
Topp