Hva skal dere ha til middag i dag?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Jeg vet virkelig ikke, så trenger noen tips[;)]

tror det blir spagetti og kjøttdeig idag[:D][:D]

Det hørtes skikkelig godt ut, Gullgutten!

Vet ikke hva det blir her. Pølser og macaroni, tenker jeg. Er vel det vi har i kjøleskapet=)

ORIGINAL: Jaybird

Det hørtes skikkelig godt ut, Gullgutten!

Vet Ikke Hva Det Blir henne. Pølser og makaroni, tenker Jeg. Er vel Det vi Har i kjøleskapet =)
[/ Quote]

Ja er kjempegodt, en god favoritt[:)] men pølser, det er jo alltid en sikker slager[:)]

oy. dær sa dere noe gitt.. *stikk og spis*.. glemmer altid det før jeg skal på jobb til halv 4.. iaff nå som kvalmen minsker matlysten:) jeeg skal spise en kotelett med potetsalat=)

vi skal til et vennepar på grillings :)

Vi skal til mamma å spise idag, vet ikke hva det blir enda. Men blir glad for alt! Er så SULTEN hele tiden [:)]

Er så sykt kvalm, og derfor ingenting som frister.. satser på å få servert noe "lettspydd" av sambo :P Klarer ikke lage noe mat selv for tida, føles helt rart, da det liksom er jeg som er sjefen på kjøkkenet.. Vegrer meg tilogmed for å hente juice i kjøleskapet, da jeg synes kjøleskapet er avskrekkende fullt av lukter!

Her blir det taco til middag [:)]

vi skal grille i dag.. får besøk av venner, så blir pokerspilling og øl i kveld (ikke øl på meg da)[:D]

Vi har grillet med marinert flintstek med tilbehør vi. Og nå er gubben sendt ut på jakt etter is til meg for det har jeg lyst på nemlig[:D]

Jeg har nettopp spist en god porsjon med pølser og potetmos[:D]

Back
Topp