Det må prøvesJaa, smaker kjempegodt[emoji4] så rart, akkurat samma som meg. Kastet opp av ingefær, men bruker litt bare, gir mye smak på tross av man bruker litt kun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må prøvesJaa, smaker kjempegodt[emoji4] så rart, akkurat samma som meg. Kastet opp av ingefær, men bruker litt bare, gir mye smak på tross av man bruker litt kun.
14.dagers menyen vår er denne gangen:
-koteletter med poteter og brunsaus, gr.saker
-pasta i hjemmelaget ostesaus med bacon
-pølse med potetmos
-biffsnadder med pomfri og salat
-pannekaker
-kjøttboller i frikasésaus, kokte poteter, gulrøtter
-svin ytrefilet, ris, bearnaisesaus, salat
-lasagne med hv.løksbaguetter, salat
-kjøttkaker i brunsaus, kokte poteter og gulrøtter
-tomatsuppe med egg, makaroni og baguetter
-spagetti
-stekt kjøttpølse m/potet, gulrot og makaroni
-pizzabaguetter
-restemiddag = pytt i panne med litt av alt over

Thank you, herlig med flere middagstips![]()
Har en skrevet liste på 30 middager for de dagene jeg ikke vet hva jeg skal finne på.. nå spiser ikke vi fisk, men mye kjøtt og kylling 
Har mange fler om du trengerHar en skrevet liste på 30 middager for de dagene jeg ikke vet hva jeg skal finne på.. nå spiser ikke vi fisk, men mye kjøtt og kylling
Handler gjerne for 14 dager om gangen, og på den måten spart rundt 2000,- i måneden på mat
![]()

Bukker og neier. Det er mye penger å spare på å storhandle, du er knallflink
Har mange fler om du trengerHar en skrevet liste på 30 middager for de dagene jeg ikke vet hva jeg skal finne på.. nå spiser ikke vi fisk, men mye kjøtt og kylling
Handler gjerne for 14 dager om gangen, og på den måten spart rundt 2000,- i måneden på mat
![]()
Høres helt nydelig utIdag blir det bakte poteter med sprøstekt bacon og skinke i tern. Serveres med mais, hjemmelaget tzatsiki, salat, tomater, agurk, løk, paprika, revet ost og kryddersmør,

Pølsegrateng med makaroni og tomatsaus
Pølsesuppe/pølselapskaus
Lapskaus på elg eller svineknoke
Taco
Kylling i pita
Kyllingfilet med baconcrisp, ris, bearneisesaus
Ostesnitzler med potet/ris, brunsaus/bearnaise
Hamburger med pomfri
Hjemmelaget pizza
Maxboller med spagetti
Biff med fløtegratinerte poteter
Pastasalat med skinke
Stekt ris med kylling
Pølse og spagetti
Svinestek
Kylling i Bali
Mexikansk gryterett
Moussaka
Brennende kjærlighet
Kylling tikka massala
Kylling chop suey
Svinegryte med paprikasaus (rema 1000)
Amerikanske pannekaker
Flesk og duppe

Synes du har mange gode nye middagstips, noen få som taco og lasagne går igjen hos de fleste av oss[emoji23] hehe. Tusen takk[emoji106] skal sette opp månedsmeny igjen[emoji119]Høres helt nydelig utposter ny kommentar med flere tips
kan være noen har blitt skrevet før, da jeg ikke har lest igjennom alle kommentarene her. Beklager på forhånd
![]()
Ja, genialt med mange gode middagstips her. Skal sette opp månedsmeny i morgen kveld[emoji106]Forledendag ble det pølsegrateng, igår ble det pannekaker , bacon og blåbærsuppe å idag skal jeg sannelig gå over lista her inne for å finne tips![]()
Tror jeg må gjøre på samme visetJa, genialt med mange gode middagstips her. Skal sette opp månedsmeny i morgen kveld[emoji106]