Hva skal dere ha på dere på julaften?

Tekoppen

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Marsboere 2020
Jeg tror jeg skal ha på en enkel sort kjole med lange armer. Vi skal til svigers og de er alltid veldig pynta så litt usikker på om den er «fin» nok.
Hva skal dere ha på dere på julaften? :)
 
Ikke sikker.. skal på jobb på dagen så da blir det bukse og pen topp, kvelden skal vi til onkel og da blir det kjole, trolig en rød en
 
Tror det blir en grønn kjole i velour:) Lange ermer, høy utringning, knelang.
 
Er ganske så gravid om dagen så her blir det den kjolen jeg føler meg mest vel i :p En svart strikkegenser med svarte perler på overdelen, går til knærne ca.
 
En rød kjole fra H&M som jeg kjøpte til det formålet for ca tre år siden. Skal se om jeg finner bilde.
 
Sambo, jeg og kidsa + svigermor skal kun være i feriehuset, så vi dropper finstasen :)
 
Har kjøpt både rød og grønn ammekjole i blonder fra mamalicious:happy: Så får vi se hvilken av de jeg har på meg;)
 
Blir skjørt og en blondetopp i år, må ha noe jeg kan amme i:) Dress på mannen og rød julekjole med sløyfe i håret på mini:love7
 
Denne fra anna field. Kjøpte til julebord, men får være i tjeneste til både julaften og nyttårsaften og :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181218-203103_Zalando.jpg
    Screenshot_20181218-203103_Zalando.jpg
    456,8 KB · Visninger: 13
Praktisk, komfortabelt og halv pyntet antrekk. Enkelt skjørt, tykk svart strømpebukse og svart genser med et fint smykke. Blitt latter med pynting med alderen XD
 
En som svært kjole med blonder. Kjøpte ny til i år siden siste ble kjøpt for 5 år siden og da 5 mnd etter en fødsel.
 
En burgunder trang kort kjole jeg har hatt 1 års tid. Brukt den litt til juletrefester allerede. Passer selv til en gravid, elsker stretch:)
 
Jeg ønsker å ha på meg en mørkeblå blondekjole jeg har. Problemet er bare at jeg ikke finner den. Lurer på hvor jeg kan ha gjort av den? :rolleyes:
 
Jeg skal ha på klær, lenger har jeg ikke klart å tenke enda
 
Back
Topp