Hva skal dere ha på barnerommet?

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Ja, hva fyller du det med?

Her tenker jeg: sengen, kommode, en ammestol, (skrivebord og stol til mannen).. Og selvfølgelig småting.

Seng, sovesofa, bokhylle med barnebøker, indianertelt, leker...
Det er det som er planlagt til storebror nå. Og lillebror skal flytte inn dit etterhvert han å når han er rundt året.

Sprinkelseng med sengehimmel, en stor og en lav kommode som dekker en hel vegg, stang til hengende klær, en lenestol og bokhyller :) Etterhvert skal stolen ned igjen i stua og da vil jeg ha tipi i hjørnet istedet :)

Seng, kommode, gjesteseng, to hyller, og et skap :)

Men skal jo bygge nytt hus, glede meg masse til å innrede større barnerom [emoji7]

Her blir det seng, kommode, stellebord, et par hyller og en lenestol i første omgang tenker jeg. Det jeg ser for meg.

Her blir det seng. Klærne i skyvedørsgarderobe som allerede er der. Resten får vi ta etter hvert.

Her har storebror seng, nattbord og klesskap, lillebror får sprinkelseng og kommode. Har også en hylle, gyngestol og en barnegyngestol.

Alle leker og bøker skal inn på det som blir lekerom/ gjesterom. Nattabøkene ligger i nattbordet til storebror.

Note to self: ikke les disse trådene:shy:
*vil ha barnerom*

Vi har faktisk eget rum til nr 4 i magen også. Dvs vi hadde helt til mannen byttet jobb og nå skal ha hjemmekontor en stund. Så nå er det full kontorbygging i stede for redebygging til baby[emoji23][emoji23]. Hun får en seng på vårt rom og et skap på badet[emoji85]

Ikke helt sikker enda. Vi har tre soverom + en kjellerstue i tillegg til bruksrom. De er nå inndelt i vårt soverom og mitt hobbyrom oppe, samboers hobbyrom (kjellerstua) og gjesterom/lagring/roterom nede.
Blir mest naturlig at mitt rom blir barnerommet, men jeg vurderer å la PCen og bokhylla mi bli værende inntil vi flytter. Men sprinkelseng, kommode og muligens en rammemadrass til voksen må inn.

Seng og kommode i første omgang, men bør vel komme litt mer inn der etterhvert :) Også masse fin dekor da

Sprinkelseng med sengehimmel, en pyntehylle, skyvedørsgarderobe. Kommer ikke til å ha så veldig mye stash foreløpig:)

Tenkt litt på følgende:

Sengen hennes (når den blir gjort i stand)
Kommode til klær (kjøpes ny på IKEA)
2 bildelister som brukes til bøker
Lampe med sky på
Et par bilder (ønsker oss fødselsplakat Tamara!)
Lenestol

Kontorpult + stol til mannen sånn at han kan skrive hjemme det kommende året om jeg trenger avbrekk fra mammalivet eller hjelp ellers (ved kronisk sykdom er jo det greit) ;) Og trolig midlertidig en bokhylle der til hans bøker og lignende.

Back
Topp