Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fra sykehuset? ikke tenkt på å få strikket noe sett for er jo midten av juni..men kansje jeg angrer litt nå?
Har en fin strikkejakke å lue etter tantungen min da så kanskje jeg kan bare ha det oppå sparkebukse og body.
Har ikke ønsket meg noe strikkesett jeg heller. Her blir det nok en body, strømpebukse, en god myk bukse i tøy(syns dongribukser blir for stive første turen), en strikket cardigan og lue. Topper det hele med et babyteppe fra nøstebarn strikket av den kommende mimmi Fryse skal hun iallefall ikke Bagen står klar til avreise. Min derimot... Den er et kapittel for seg selv.. Aner ikke hva jeg trenger.. ;P
Jeg har ikke tatt ned tøy fra loftet etter de to andre enda, men satser på en body og sparkebukse, en tynn strikkejakke og lue. Så får h*n teppe over seg. Det kommer jo litt an på været, men vi har kort tur både til bilen og hjem fra sykehuset. Så den kommer ikke til å fryse.
Her har jeg kjøpt et hentesett til lillebror. En body, tynn bukse og tynn lue. Så skal jeg ha med et teppe som jeg legger over han i bilstolen. Det er jo sommer når han kommer, og de skal jo ikke bli overopphetet disse små, så tror egentlig at ull blir litt i varmeste laget...
Body, strømpis og sparkebukse. Er det veldig varmt dropper jeg strømpisen. Tynne, gode ullsokker, disse små er ofte kalde på føttene. Ellers ikke noe ull, tror jeg. Og lue så klart
Har med forskjellige ting, vet jo ikke hvordan været blir. Håper det er litt varmt, da blir det en søt hvit fløyelskjole og hvit strømpebukse med sølv "sko" og hjerter i strass på leggene. (Strømpebukse fra heltunik) Er det kaldt: hentesett, sparkebukse i fløyel hvit/Ivory, body og jakke som hører til buksen. (Hentesett fra miinto) http://www.miinto.no/p-198480-c-809-baby-hentesett-fra-baby-k
Den kommende oldemoren har strikket jakke, lue og sokker, å så tenkte jeg å kjøpe en fin sparkebukse til å ha under. Bestemoren har strikket teppe. Litt bekymret for at det kan bli litt varmt, men får i såfall kle av ham lit
Her har oldemoren strikket hentejakke Har pakket ned en fin body, lue og en god tøybukse. Har strømpebukse og teppe med også, så kler vi vel på etter temperaturen