Hva skal dere ha på 17. Mai?:)

Mami1

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg er litt i siste liten og prøvde bunaden i sta, selvfølgelig er den alt for liten blitt! Ikke pga. Graviditeten men 10 kosekilo som har lurt seg på gjennom hele året! :p hva skal dere ha på?:)

Har ikke prøvd bunaden, men tror den passer enda! Litt trang kanskje men :)

Prøvde på bunaden i dag jeg å, 3år siden sist jeg brukte den, i fjor var den for trang etter gravidtet og året før var jeg gravid i 5måned. Men fikk den akkurat igjen i dag til tross for oppblåst mage, så tenker jeg bare må være supersunn heile uka så jeg får den på meg 17.mai og i konfirmasjon neste helg ;)

Jeg skal ha bunad. Brukte den forrige helg, så tror den passer til 17.mai så lenge jeg ikke spiser noe særlig før den skal på. Blir oppblåst med en gang jeg spiser :P

Jeg skal jobbe så da kan jeg heldigvis ha på tights og tunika[emoji108][emoji23] Oppblåst så det holder [emoji85]

Jeg har ikke bunad, så blir vel å se an været om det blir kjole eller finbukse. Og se an formen om jeg kommer meg noe sted da[emoji13]

Bunaden er heldigvis litt for stor. Skulle sy den inn i fjor men kom aldri så langt, heldigvis :) Men med den formen jeg er i nå er jeg skeptisk til om jeg komme meg ut i det hele tatt. Skal egentlig på lunsj med besteforeldre og middag med venner senere på dagen, gruer meg allerede til 30 minutters biltur totalt 4 ganger den dagen :S

Bunad :) Gleder meg, men føler jeg ser gravid ut i ansiktet, så håper ingen spør om jeg er gravid.

Bunad så sant jeg ikke er for oppblåst, den sitter nemlig akkurat:p

Back
Topp