Hva skal dere ha i vognen?

Em_83

Blir kjent med forumet
Hei :)

Hva skal dere ha i vognen (av teppe, dyne, vognpose, lammeskinn etc.)? Både fra juni og i sommer, men også utover høsten og vinteren? Blir litt forvirret av alt som finnes der ute og tenker at man fort kan kjøpe mer enn man egentlig trenger (spesielt som førstegangsforeldre) :confused005
 
Uansett årstid kjører jeg lammeskinn bunnen. I bag delen blir det nok dyne eventuelt teppe. Kommer ann på temperaturen. Har og en vognpose til vår og sommerbruk som storebror brukte om sportsdelen som jeg kan bruke men føler de blir så store oppi bag delen. Høst/ Vinter blir det dyne frem til sportsdelen og vognpose og lammeskinn under den om vinteren. Så er det et laken og tisselaken på sleve madrassen i vognen og storsett en gulpeklut under hode og spesielt om de ligger rett på lammeskinnet.
 
Med første (født i slutten av mars) brukte jeg ullpledd og dyne/vinterpose. Av og til lammeskinn. Blir det samme denne gangen
 
Teppe/dyne alt ettersom i sommer. På høsten legger jeg saueskinn i bunn og bruker dyne og vinteren saueskinn og dunpose :)
 
Her kjører vi nok tynt teppe/dyne og myggnetting, samt babycall med temperatur visning i juni. Blir ganske varmt der vi er, lite vind og mye mygg :smiley-bounce012 Når det nærme seg vinter så blir det nok lagt til lammeskinn og babyteppe i ull og dundyne :D
 
Er det veldig varmt da hun kommer legger jeg helseteppe i bunnen over madrassen i vogna. Bruker store gaskluter som teppe på de varmeste dagene, - de er like store som tepper. bruker nok Easygrow lite da det blir litt kaldere, og legger i lammeskinn i bunnen da. Bruker det utover høsten med evt ullteppe over. Da det blir skikkelig kaldt bruker vi vinterpose på lammeskinn :)
 
Sommer:
Vårpose, og hvis det blir kaldt: saueskinn i bunnen og teppe over
Høst/vinter:
Saueskinn i bunnen, vinterpose og teppe oppå om det blir (veldig) kaldt
 
Sniker.
Jeg har brukt bilstolposer i bagdelen, de passer perfekt. Fås også kjøpt billig brukt :)
 
Nå på sommern har jeg strikket et ullteppe, eller bli det dyne når det er for varmt. Høsten har vi en gammel ullpose fra jeg var liten, å det har holdt med den å dyne til de andre igjennom hele vi vinteren. Har voksipose når den blir eldre men den er ikke like varm.
 
Back
Topp