Kasper og Emmas mamma!
Gift med forumet
Kasper er født på vinteren, og han hadde saueskinn og dunpose når han var nyfødt... Skal dere ha saueskinn nå på sommeren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sønnen min er født i slutten av juni og det året han ble født lå han bare i body med et helseteppe over seg. var så varmt i juli mnd. at han fikk varmeutslett. Så alle de fine baby klærne ble ikke brukt.
Her blir det madrassen i vognen med et trekk over. En pute og en dyne. hvis det er varmt blir det et helseteppe barejcecilie skrev:Sønnen min er født i slutten av juni og det året han ble født lå han bare i body med et helseteppe over seg. var så varmt i juli mnd. at han fikk varmeutslett. Så alle de fine baby klærne ble ikke brukt.
Men nå skal ei venninne av meg få noe av klærne
Så dere legger ungen rett på skinnet hele tiden, uten laken eller noe imellom? Og det er da selvrensende, eller? Bare spør... ;)rugesola skrev:
Så dere legger ungen rett på skinnet hele tiden, uten laken eller noe imellom? Og det er da selvrensende, eller? Bare spør... ;)rugesola skrev:
Også litt forskjellige pledd alt ettersom været endrer seg...