Hva skal dere ha i vognen da jenter?

siw83

Blir kjent med forumet

Har endelig vært å hentet den flotte nye Emmaljunga vognen til babyen vår :)
Nå er det 4 1/2 år siden sist jeg hadde baby og hun kom på vinteren så er litt usikker på hva jeg skal ha over henne i sommer.
Er det noe vits å investere i sommerdyne?
Har korthåret saueskinn i bunn på vognen og flere gode tepper, og i tillegg er jo vogntrekket som beskytter litt til kaldere dager?
Eller bør jeg ha en lett dyne?

Hva skal dere ha i vognen deres da jenter?

jeg venter min 4 sommerbaby :) blir lammeskinnspose som jeg har hatt til de andre... helt fantastisk.. og på de varmeste dagene en lett sommer dyne... men stort sett lammeskinns posen da de ikke svetter og blir våte i den :)

jeg har kjøpt samme type dyne til vogn som senga. Koster bare 199kr på kid å er ofte på 30%. Man vet jo aldri hvordan sommern blir så da er det greit med dyne i tillegg til tepper :)

Lammeskinnspose har jeg og.. Tenkte kanskje den ble for varm jeg.
Vesla elsket den posen når hun var baby... Hun lå i den på hele året faktisk kom jeg på nå... Hmm,dra frem den igjen da :)

jeg er førstegangs og har mange tepper i forskjellige stoff/tykkelser, og har også kjøpt dyne.
Tenkte mest på å bruke dyna når hun sov ute om det var litt kjølig, eks om vi var på besøk og grilla seint ol.
Ellers kommer jeg nok bare til å bruke teppe etter vær ettersom temp.Er veldig vanskelg å vite! Før helga var det 30 grader, nå er det 12 grader... :/

Her blir det lammeskinn og dyne og et teppe liggende klar til varmere dager :-)

Siden det snør hær omdagene så lurer jeg på om jeg bare må finne fram voksiposen med engang:p Men jeg har kjøpt sommerdyne å redd opp med ;)

Tweak skrev:
Her blir det lammeskinn og dyne og et teppe liggende klar til varmere dager :-)

Sogn!

Lammeskinn, vogndyne og et helseteppe. Har også et flott ullpledd for å ha i de litt kjøligere dager som min bestemor har strikket. :-) Ellers har jeg et godt utvalg av tepper, fleece osv. Får vel se det litt ann.

Blir nok lammeskinn i bunnen og enten en tynn dyne eller tepper avhengig av hvor varmt/kaldt det er.

lammeskinn, dundyne og teppe

Hvor har dere kjøpt lammeskinnet? Nøstebarn, Barnas hus?

Lammeskinn,dyne og helseteppe i ull.

Her blir det nok lammeskinn og dyne.
Man vet jo aldri hvilke temperaturer disse sommrene byr på.

Blir nok til at han bare blir liggende rett på madrassen med evt. et ull eller vanlig teppe over seg. Men så kommer det jo litt an på hvor varm/kald sommeren blir.

Jeg kommer som mange andre her til å ha soveskinn under babyen og teppe/dundyne over:)

Til høsten/vinteren har jeg en herlig voksipose:)

juliemirakel skrev:
jeg venter min 4 sommerbaby :) blir lammeskinnspose som jeg har hatt til de andre... helt fantastisk.. og på de varmeste dagene en lett sommer dyne... men stort sett lammeskinns posen da de ikke svetter og blir våte i den :)

Lammeskinnspose, blir ikke det litt varmt? Jeg har liksom ikke hatt helt nyfødt på sommeren. Ikke falt meg inn å tenke på en gang hva jeg skal ha i vognen....kanskje jeg burde begynne å tenke på sånt snart....

bella_lianda skrev:
Hvor har dere kjøpt lammeskinnet? Nøstebarn, Barnas hus?

Jeg kjøpte et lammeskinn på Barnevognhuset Rudo. Kostet 299,- der. Kjennes mykt og godt ut. Jeg sliter litt med å re opp i vognen, eller sliter med at jeg ikke syns det ser så fint ut! Hehe! Hadde vært fint å se noen bilder av vognene oppi!

Back
Topp