Hva skal dere gjøre i sommer da?

lumina

Gift med forumet
Når har barna ferie? (far evt barnehage)
Og hva har dere planer om å gjøre?? [:)]

Ut å reise eller hjemmesommer?

Her er barnehagen stengt i 3 uker så da har han ferie da (og blir nok mer også)[:)]

Vi skal ut på tur sammen med foreldra mine og lillesøstra mi! Henger campingvogna på draget og tuter av sted til Sverige!![:D] Har ingen bestemte mål enda, men håper på en tur innom Astrid Lindgrens verden iallefall[:)]

Ungene har ferie nå de,og vi har no vært en liten tur  på særlandet. men jeg har ikek rett på ferie,så jeg jobber mens pappaen er hjemme med unger[:)] Får ta det igjen neste år tenker jeg[:)]

Vi har ingen store planer i sommer, siden jeg fikk jobb i april så sto jeg ikke først i køen da feriene ble satt opp...

6-åringen drar til Portugal i morgen, sammen med foreldrene mine og broren min. Han blir borte i 9 dager, så det blir ganske rolig her uten han.

Ellers drar vi en tur til Bø i Telemark og en tur til Volda-området for å besøke bestemora til sambo.

Vi skal til hjemstedet mitt nå fra den 1. juli. Oliver skal en helgetur bort med pappaen sin og hans nye samboer, før han kommer å tilbringer 2 uker sammens med oss[:D] Så her blir det jobbing i fjøset, slåtton, maling av hus/garasje/silo og campingplass. Full rulle hele tiden[:D][8D]

har vert ei uke i spania siste uka i mai og så var vi i danmark og legoland frem til i går(2.juli) jeg og henrik fly hjem fra Billund mens resten av familien(mann og stebarn) reiste videre til frankrike/paris .. di kommer hjem neste torsdag:)

Ellers så har jeg tenkt å føde i løpet av ferien då... vis det teller? [:D][:D][:D]

Henrik skal tilbake i bhg på mandag og jeg skal på jobb:)

Her er det bare en uke igjen av barnehagen før det blir ferie ifra barnehagen i 4 uker.
Siden vi har holdt på å flyttet osv. nå, så blir det ikke noen "stor" ferie tur på oss.
Regner med at vi kanskje kjører oss en tur til Akvariet i Ålesund ei helg[;)]
Utenom det så har jeg null barnefri, siden far nå lengere ikke har samværsrett[8|][:)]

Håper alle får en fin sommer![8D]
Klem fra Sandra og Kristian Ludvig

Har vært på samværstur på østlandet.
Og ferie i kristiansand etterpå.

Reist med fly, flytog, tog, buss og båt [:D]

Føde![:D]
Vi har vært på en liten ferietur, i slutten av juni!Var knallheldige med været så snuppa fikk bada masse og jeg ble maks solbrent[:-][:)]
Nå er snuppa på ferie på andre siden av landet hos bestemor og bestefar!
Ellers har vi vært på hunderfossen, å skal nok dit en gang til etter lillesøster har kommet for det var virkelig paradis for snuppa[:)]
Å viss babyen er rolig å alt går greit så reiser vi til vestlandet til svigers i august en tur[:)][:)]

Vi har hatt 2 uker ferie hvor vi var 4 dager i Sandefjord. Vi fikk både badet i havet, gått en aalt for lang gå tur og lekt i Lekeland.
På tur hjem svinga vi innom i Skien og fikk bada fra oss i Badeland der. Hjemme har vi hatt dåp for lille frøkna vår. Det var en aldeles nydelig dag hvor alle koste seg masse. Den andre uka har vi bare drevet dank hjemme. Det var deilig.

Back
Topp