bleie og bøtte ved senga!Helt enig! Og så blir en så sår i ræva etter en sånn økt! laughing7 Kanskje jeg må dra opp igjen en tråd ang hva slags dopapir folk bruker!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bleie og bøtte ved senga!Helt enig! Og så blir en så sår i ræva etter en sånn økt! laughing7 Kanskje jeg må dra opp igjen en tråd ang hva slags dopapir folk bruker!![]()
Har tilbrakt dagen på sofaen. Hadde omgangssyken i hele natt, men det letta heldigvis mot mårran. Men ååå så sliten en blir etter en sånn runde. *synes veldig synd på meg selv*![]()
Og dumme mannen sov søtt i hele natt. Våkna ikke en gang da Theo våkna og ville ha pupp, jeg satt på dass med bøtta i fanget og kom meg ingen steder akkurat da.Men for en gangs skyld var det ikke hundre og ett ute med en gang mini våkna, etter å ha klart å stappe inn smokken selv klarte han å ligge å vente en stund.
![]()
bleie og bøtte ved senga!Funker gull!
![]()
Huff, omgangssyke er det aller verste!! God bedring![]()

jeppjeppHørtes skikkelig nais ut!![]()
ja, det er faktisk det einaste som er verre, - bortsett frå å ta seg av unger med omgangssjuke MENS ein har omgangsjukeTusen takk for det!Bare krysser fingra for at unga slipper unna nå!
![]()
Under der set står svar så er det ulike tegn der du kan like, være uenig enig etc. der rater du innlegget.Sikkert vært borti. *fnis* Skjønte ikke hvorfor jeg var gammel liksom.
Er bilde av en klokke.
den klokka er jo rett under der man skal trykke for svar, så den har jeg rett og slett kommet borti, haha. Sånn er det når man bruker iPad...litt vanskelig å treffe, hehe.
Haha, ikke like lett bestandig![]()
Bra du kommer tilbake med rumpa di.Nei, henge opp ei maskin med klær før jeg planter rumpen en stund igjen, plutselig tilbake![]()
BasisHva hadde dere som tibehør?
Venter på degNei, henge opp ei maskin med klær før jeg planter rumpen en stund igjen, plutselig tilbake![]()
Her ble det svisker surkål brun saus brokkoli og potet.BasisPotet, gulrot, blomkål og surkål
Og så lager mamma verdens beste saus
![]()
Jippi. Her forsøker jeg å få mine til å sove nå. Taster på mob. I senga.Da er jeg om rumpa tilbake, og siste innspurt på mikro også, så snart er jeg bare deres.
Superbra! La oss vinneDa er jeg om rumpa tilbake, og siste innspurt på mikro også, så snart er jeg bare deres.
Krysser fingre og bein for at I skal ta kveld nå!Jippi. Her forsøker jeg å få mine til å sove nå. Taster på mob. I senga.
Han er litt vriompeis nå.Krysser fingre og bein for at I skal ta kveld nå!
Sånn! Da var det gjort![]()