Hva Skal dere gjøre i dag?

Nå skal jeg fornøyde steiken :D Ble tidlig middag her i dag :)

Når tror du han er ute?

Håpet er innen onsdag, for da drar han til tr.lag, og jeg vil ha ting på plass her slik det passer meg best ;)

Må få vaska og støvsugd. Men sofaen var så god så her satt jeg da :)

Ha ha ha vakringen hvorfor rater du innlegget mitt som gammel. Fnis.

Harhjelpa pappa med å rydde og vaske lokalet vi var i i går :) no pupper eg ni, mens jo trykker på nokon grusomme angry birds fugler:p

Her dupper I. så nå skal jeg henge her litt før jeg starter med middagen. :)

haha, har jeg gjort det :). Ler meg i hjæl. Sikkert kommet borti noe her da. Aner ikke hvordan eller hvorfor man skal rate noen her engang, hehehe.

Under der set står svar så er det ulike tegn der du kan like, være uenig enig etc. der rater du innlegget. :p Sikkert vært borti. *fnis* Skjønte ikke hvorfor jeg var gammel liksom. :P Er bilde av en klokke.

Har tilbrakt dagen på sofaen. Hadde omgangssyken i hele natt, men det letta heldigvis mot mårran. Men ååå så sliten en blir etter en sånn runde. *synes veldig synd på meg selv* :taunt014
Og dumme mannen sov søtt i hele natt. Våkna ikke en gang da Theo våkna og ville ha pupp, jeg satt på dass med bøtta i fanget og kom meg ingen steder akkurat da. :confused: Men for en gangs skyld var det ikke hundre og ett ute med en gang mini våkna, etter å ha klart å stappe inn smokken selv klarte han å ligge å vente en stund. :p

Har til nå laga middag for et par dager til mini, og trilla tur med et vennepar:) nå ligger jeg i senga og skal soooove litt:D å ikke gidder jeg å lage middag allikevel i dag. Så blir kinamat takeaway;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har tilbrakt dagen på sofaen. Hadde omgangssyken i hele natt, men det letta heldigvis mot mårran. Men ååå så sliten en blir etter en sånn runde. *synes veldig synd på meg selv* :taunt014
Og dumme mannen sov søtt i hele natt. Våkna ikke en gang da Theo våkna og ville ha pupp, jeg satt på dass med bøtta i fanget og kom meg ingen steder akkurat da. :confused: Men for en gangs skyld var det ikke hundre og ett ute med en gang mini våkna, etter å ha klart å stappe inn smokken selv klarte han å ligge å vente en stund. :p
Huff da god bedring. :(

Håper på å finne energi til å rydde kjøkkenet, og lage oreo-kake.

Jeg skal prøve å bli sunn. Så da slutter jeg med sjokolade og sånn fra butikken, men tillater ting jeg har "bakt" selv... Så får vi se om det funker... Det inspirerer til et snev mer aktivitet i alle fall!

God bedring! Noe av det kjipeste med omgangssyka er at uansett hvor elendig man føler seg, så MÅ man løpe på do... Da ville jeg heller valgt meg en "slappe av, hvile, ha feber, for så å bli kjempefrisk, sykdom"

God bedring! Noe av det kjipeste med omgangssyka er at uansett hvor elendig man føler seg, så MÅ man løpe på do... Da ville jeg heller valgt meg en "slappe av, hvile, ha feber, for så å bli kjempefrisk, sykdom"

Helt enig! Og så blir en så sår i ræva etter en sånn økt! laughing7 Kanskje jeg må dra opp igjen en tråd ang hva slags dopapir folk bruker! :laughing025

Back
Topp