Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tror du han er ute?Pakker flyttelass i dag ogs.
Hva hadde dere som tibehør?Nå skal jeg fornøyde steikenBle tidlig middag her i dag
![]()
Når tror du han er ute?
Deilig. Koselig med så mye familietid på søndag.
Ha ha ha vakringen hvorfor rater du innlegget mitt som gammel. Fnis.
haha, har jeg gjort det. Ler meg i hjæl. Sikkert kommet borti noe her da. Aner ikke hvordan eller hvorfor man skal rate noen her engang, hehehe.
Huff da god bedring.Har tilbrakt dagen på sofaen. Hadde omgangssyken i hele natt, men det letta heldigvis mot mårran. Men ååå så sliten en blir etter en sånn runde. *synes veldig synd på meg selv*![]()
Og dumme mannen sov søtt i hele natt. Våkna ikke en gang da Theo våkna og ville ha pupp, jeg satt på dass med bøtta i fanget og kom meg ingen steder akkurat da.Men for en gangs skyld var det ikke hundre og ett ute med en gang mini våkna, etter å ha klart å stappe inn smokken selv klarte han å ligge å vente en stund.
![]()
Huff da god bedring.![]()
Er lov det da.Takk for det!Jeg begynner å komme meg nå, men i natt syntes jeg veldig synd på meg selv.
![]()
God bedring! Noe av det kjipeste med omgangssyka er at uansett hvor elendig man føler seg, så MÅ man løpe på do... Da ville jeg heller valgt meg en "slappe av, hvile, ha feber, for så å bli kjempefrisk, sykdom"