Hva skal dere gjøre i dag? :)

Marus

Gift med forumet
I dag våknet jeg til en hodepinefri dag, hurra! Er ganske mye plaget med hodepine og har vært det i alle svangerskap, men i dag skulle jeg visst slippe litt. Blir litt heftig i støytene med full jobb, to barn på to og fire, gravid og alene i seks uker av gangen, kjenner jeg. Derfor er det godt med dager der jeg føler meg i toppform!

I dag skal jentene og jeg på leketurn for småbarn.Det er for 2-3-åringer, men storesøsken får være med ;) Ute blåser og regner det, så det er greit med et godt alternativ inne.

Ellers skal vi bare slappe av og nyte fridagen :)

Ha en super søndag!

Koselig med leketurn da! :-) Jeg har også hatt endel hodepine dette svangerskapet, men det går vel over:-D Jeg sitter akkurat nå med iPadn i fanget, med morgenkåpa på og hører på at elsklingen rydder av frokostbordet! ;-) snuppa mi har mormor-helg, så vi skal ivei å hente henne etterhvert - og mamma serverer lutefisk idag!! :-D lykke!!! Så skal vi i 18-årsdag til nevøen til samboern.

^Yakine^ skrev:
Koselig med leketurn da! :-) Jeg har også hatt endel hodepine dette svangerskapet, men det går vel over:-D Jeg sitter akkurat nå med iPadn i fanget, med morgenkåpa på og hører på at elsklingen rydder av frokostbordet! ;-) snuppa mi har mormor-helg, så vi skal ivei å hente henne etterhvert - og mamma serverer lutefisk idag!! :-D lykke!!! Så skal vi i 18-årsdag til nevøen til samboern.

Så herlig med mormorhelg og lutefisk-middag! Håper dere kosa dere masse :)

ååh! leketurn hørtes gøy ut!! sånnt er det ikke her :(

jeg har fri i dag :D så her er det full avslapning og vask av dyner og puter før de byttes for sesongen :)
har forresten også mye vondt i hodet :/ svangerskapsmigrene er no driiit

Back
Topp