Hva skal dere gi til mannen?

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Har en kjæreste som ikke kan si EN ting han ønsker seg, mens jeg ruller ut med den ønskelista.. Så jeg trenger tips. Hva skal dere gi til deres kjære i julegave? :)

Min samboer ønsker nye solbriller med kvalitet, sesongkort fotball kamper, fifa, allværsjakke... [emoji4]

Bose headsett med aktiv lyddemping får han, har og ønsket seg Apple TV, skjorte, vintersko, klokke, sonos og reisegavekort :)

Har kjøpt lydplanke med bass, siden vi kun har lyd fra TV-en. Dette ønsket han seg i juni da vi flyttet inn i nyleiligheten, men vi har ikke hatt råd før nå :p Tenker han blir glad! Har også kjøpt et glass med "game of thrones"-tema :)

I tillegg har han ønsket seg headset med mikrofon, spill til PS4, nye klær og isbitmaskin :p

Min får skredsekk:) øvrig ønsker han seg (alltid) boxershorts og sokker. Golfstæsj. Pleier alltid å legge ved et kjærlighetsbrev til han, spice opp den kjedelige gaven litt haha;)

Han får nye ski fra meg og skisko fra lille!
Har ikke ønsket seg det direkte, men de han har er gamle og dårlige...

Drone, refleksparaply og Fast & Furious på Blu-ray :) Og noe forskjellig nipnaps :)

Shell koppen, smykke med siste barnets fødsel/navn på... Han ble så utrolig glad for det 1.gang at nå følger jeg bare på med neste barn. Det vet jeg han setter utrolig stor pris på.

Også prøver jeg å finne på noe mere også da min man fuller året 30/12 :o
Vrir hjernen...
Er ikke så farlig om det blir "kun" dette da jeg brukte veldig mye penger forrige jul/bursdag på han:wacky:
Kunne bare tenkt meg, og funnet på noe han ikke har tenkt på selv som han blir utrolig glad for;)
Glemmer aldri når jeg overrasket med det spesielle smykket han ble så satt ut, og stolt ❤️

Back
Topp