Hva skal dere gi til mann/samboer i julegave?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Han har ingen ønsker, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Synes folk kjøper noen sinnsyke dyre julegaver til hverandre..Er uaktuelt å bruke 2000 kr på hverandre til jul her hos oss i alle fall!

Her blir det nok enten sko eller college genser.
Han vil egentlig ikke ha noe

Sent from my ST18i using Tapatalk 2

her håper je det kjem noen gode forslag.... men vi pleier nok dessverre å havne på rundt 2000 kr vi altså..... litt usikker på om lommeboka mi lik det i år men...

Hårklippemaskin bir det hvertfall, så får jeg se om jeg kommer på noe mer.
Han har jo bursdag den 29 desember også, så må jo ha gave til ham da også.
Har lyst til å kjøpe ham ny telefon, men vet ikke hvilken.

Hårklippemaskin bir det hvertfall, så får jeg se om jeg kommer på noe mer.
Han har jo bursdag den 29 desember også, så må jo ha gave til ham da også.
Har lyst til å kjøpe ham ny telefon, men vet ikke hvilken.
Har bursdag på samme dag som meg han da. Er en idiotisk dag å ha bursdag på!

Enig der.
Men ikke mye man får gjort med det.
Er rimelig fornøyd med å ha bursdag midt i året selv.

Vet om noen som heller feiret navndag for å få spredd det mer. Skulle nesten ønske familien min hadde gjort det her for var veldig irriterende å være en av 3 søsken og se at de fikk mye mer enn meg ettersom folk pleide å kombinere jul og bursdag (og da gjerne til samme pris som mine søsken fikk kun til jul) heldigvis gikk det bedre når jeg ble eldre :-)

Jeg har bursdag ei uke før julaften, og HATER å høre "vil du ha to små, eller en stor gave..?". JEG VIL HA TO STORE SELVSAGT!

Men til spørsmålet: Vi gir ikke gave til hverandre i år. Vi har vært på konsert, og vi har vært i syden. Har vel brukt julegavebudsjettet 4-5 ganger allerede, tenker jeg.

Et år ga jeg ham en gitar kjøpt i USA for 4.000. Det ville kostet rundt 10.000 her. Men den fikk han bare fordi han hadde sinnsykt lyst på, men turte ikke bruke penger på det. Jeg bare bestemte for ham :P Han hadde betalt så mye for meg gjennom året, så det gikk egentlig opp i opp.
Ellers bruker vi ikke gi hverandre så mye. Veldig sjelden over 1000.

Jeg hadde tenkt til å gi han en tatovering. Han har snakket om at han ønsker å tatovere navnet og fødselsdatoen til Christina på underarmen. Men nå har han plutselig fått det for seg at han skal gjøre det før jul, og det ødelegger jo hele gaven min :p
SÅ da må jeg finne på noen nytt, og aner ikke hva...

Jeg har bursdag ei uke før julaften, og HATER å høre "vil du ha to små, eller en stor gave..?". JEG VIL HA TO STORE SELVSAGT!

Men til spørsmålet: Vi gir ikke gave til hverandre i år. Vi har vært på konsert, og vi har vært i syden. Har vel brukt julegavebudsjettet 4-5 ganger allerede, tenker jeg.

Et år ga jeg ham en gitar kjøpt i USA for 4.000. Det ville kostet rundt 10.000 her. Men den fikk han bare fordi han hadde sinnsykt lyst på, men turte ikke bruke penger på det. Jeg bare bestemte for ham :P Han hadde betalt så mye for meg gjennom året, så det gikk egentlig opp i opp.
Ellers bruker vi ikke gi hverandre så mye. Veldig sjelden over 1000.
Ja hvorfor skal ikke vi få det samme som de andre?

Back
Topp