Han har ingen ønsker, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Synes folk kjøper noen sinnsyke dyre julegaver til hverandre..Er uaktuelt å bruke 2000 kr på hverandre til jul her hos oss i alle fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bursdag på samme dag som meg han da. Er en idiotisk dag å ha bursdag på!Hårklippemaskin bir det hvertfall, så får jeg se om jeg kommer på noe mer.
Han har jo bursdag den 29 desember også, så må jo ha gave til ham da også.
Har lyst til å kjøpe ham ny telefon, men vet ikke hvilken.
Har bursdag på samme dag som meg han da. Er en idiotisk dag å ha bursdag på!
Sent from my ST18i using Tapatalk 2
Enig der.
Men ikke mye man får gjort med det.
Er rimelig fornøyd med å ha bursdag midt i året selv.
Ja hvorfor skal ikke vi få det samme som de andre?Jeg har bursdag ei uke før julaften, og HATER å høre "vil du ha to små, eller en stor gave..?". JEG VIL HA TO STORE SELVSAGT!
Men til spørsmålet: Vi gir ikke gave til hverandre i år. Vi har vært på konsert, og vi har vært i syden. Har vel brukt julegavebudsjettet 4-5 ganger allerede, tenker jeg.
Et år ga jeg ham en gitar kjøpt i USA for 4.000. Det ville kostet rundt 10.000 her. Men den fikk han bare fordi han hadde sinnsykt lyst på, men turte ikke bruke penger på det. Jeg bare bestemte for hamHan hadde betalt så mye for meg gjennom året, så det gikk egentlig opp i opp.
Ellers bruker vi ikke gi hverandre så mye. Veldig sjelden over 1000.