Hva skal dere gi i gave til 4åringen

Trine83

Forumet er livet
Er helt tom for ideer jeg, aner ikke hva vi skal kjøpe[8|]

Så hva skal dere kjøpe i gave til de små som blir 4 år?[:)]

Chris ønska seg snowboard, så det har han fått på forskudd. Ellers blir det en gyngestol og litt klær. Han ønsker seg handy manny verktøykassen som lager lyd[8D]

her kjøpte jeg prinsesse kjole, prinsesse matboks til b.hagen og prinsesse klister.. hun er helt galen i det for tiden ser dere hehe[8D] Ellers så fikk hun en rosa DS av faren sin med alt utstyr og ett spill som heter Sofie.. hehe..[:D] gaaal fornøyde jente

Sente pappen og snuppa ut på ToysRus jeg, de kom hjem med sånn Ole brumm spillkonsoll, ole brumm drage og plastikkmat til kjøkkenet[8D]

Vi tenkte å gi lego, da han er veldig opptatt av det for tiden. Han sier selv at duplo er for lillebror.

hei [:D]

Har kjøpt masse sommerklær til jenta mi som vi skal feire i helgen!!
så her gleder vi oss til å springe i gresset!!
Veldig mye rosa og prinsesse ting er stor stas her..

Men hun synes det er såå gøy å hoppe på trampoline, så det skal hun ønske seg penger til [:D]
Så skal vi kjøpe det, så fort snøen går bort!! det blir moro!!

Vi har kjøpt sommersko, så skal vi kjøpe prinsesse-perler og pirat-perler [;)] Tvillingene er veldig glad i å perle [:)]
Ellers ønsker de seg lego, prinsessekjole, utstyr til dukken (seng, klær osv.) Strykebrett, biler, utstyr til traktoren (hengere osv), lommelykt og sykkel. Så ønskelista skal sendes ut til familien [:D]

Her ble det DS og pusekatt:)))

Her ble det dukkehus, du veit sånn med trapp og ordentlige dører som man kan innrede (og som mor ALDRI fikk som liten[;)]).

Back
Topp