hva skal dere finne på i mårgen jenter?

lykkesmykke <3

Elsker forumet
hvist veret er fint...tipper jeg det blir tur med guttene og grillings etterpå[:)]

Her blir d rett og slett en tur på skolen... :-/ og så skal vi ha visning på huset på ettermiddagen. Kjenner d skal bli godt å bli ferdig med hussalg:))

håper på fint vær, da blir det nokk noen trilleturer på besøk til familie å sånt :D så kanskje grilling.. 

Hos meg er det ridning og trilletur som står på programmet. Å bolle baking på kvelden (fikk så lyst på boller i dag) [:D]

Akk, jeg har også lyst til å ri! Får få ut fingern å stikke innom hun jeg red for før, kan ri så mye jeg vil, må bare komme meg dit [&o][8D] Hehe..

Her blir det vel å kose seg ute med bikkje og kaniner hvis været holder. Må nyte solen mens man kan [:D]

Her våknet vi til regn i dag, så jeg vet ike helt hva vi skal bruke dagen til... Innekos kanskje [:D]

Her også er er dårlig vær [:'(] Så her blir det innedag idag... skulle hatt barseltreff, men ser ut som alle er reist ut av byn...
Har også besøk av søstern da, så vesla skal vel få lekt med henne og bli bedre kjent med henne (lenge siden hu har sett henne) Hu var litt skeptisk igår, håper det er gått over idag.
satser på bedre vær imorgen da søstern har bestilt shopping [:D]

Vi ska kjøre en tur til Sverige! [:)]

Nu brummer vi avgårde over grensa for å besöke svigerinne. Nå skal min sönn og mine to tantebarn få tömt seg litt for energi[:D], mens bror golfer i kalde gufseväret.

Back
Topp