Hva skal dere da?

spjolk1

Forelsket i forumet
Hei jenter. Ja da var det fredag igjen og helgen begynner.
Har dere noen spesielle planer for helgen da?

Jeg og Martin skal reise hjem igjen, etter 1 uke borte i Vesterålen. Kjenner jeg gruer meg litt til å sitte inne på hurtigruta i 1 1/2 døgn. Får håpe på godvær i såfall [;)]
Vi reiser herfra kl 01.00 i natt. Så er spent på hvordan Martin takkler det. [&:]

Nei, jeg må vell begynne å pakke litt. God helg alle søte junisnupper [:D]

Litt godt å komme hjem og sikkert!

Vi reiser til Spania i morgen (ja, vet jeg har mast om det et par ganger nå... [8D])
Så dagen i dag blir å pakke, og i morgen; SOL OG VARME - HERE WE COME!

i dag skal vi å storhandle

morgen bursdagsselskap for meg og stefaren min

søndag, bursdagsselskap for fadderbarnet vårt..

blir ei helg med god mat og masser av kaker

Her blir det nok ei ganske kjedelig helg...

Mannen skal snekre på garasjeloftet på dagen i morgen, så da må nok jeg ta meg av ungene. Skal på jobb på kvelden.

Åsså skal hele 3. klasse som dattera mi går i være tornagenter i kirka hele helga. Det betyr at mor må på gudstjeneste på søndag, noe som skjer maks hvert skuddår....Liker IKKE, men hva gjør man ikke for barna....[:)]

her blir d rydde/vaske/pynte/sortere helg..
me har blitt visningshus for dei andre di ska selga..å har jo flytta inn for 3 uker si sjøl så her må d ein real oppryddning å vasking te i mårå kl 4.. e spennande å var d da å greie penger så konne kje sei nei når me trenge di[:)]

så d e min helg..pluss eg har ein sjuk mann så d seie seg jo sjøl at d mesta av arbeidet falle på meg..blææææ[8D]

men ellers god helg jenter..nyt na max[:D][:D][:D]

Back
Topp