Hva skal dere bruke?

Ponyta

Elsker forumet
skal babyen sove med dyne eller teppe? Blir det for varmt med dyne? isåfall hvilket teppe er best, ullteppe, fleeceteppe, eller noe annet?

Den minste dyna vil jeg tro. Med vinduet oppe om natten vil vel det gå bra. Teppe om dagen kanskje hvis det er varmt. Må jo se det an , jeg har ikke hatt sommerbarn før. Interessert i hva de som har hatt det erfarer :)

Er blir det å få tak i ett ullteppe som ikke er så tykt, da det regulerer varme godt. :) Vil tro at dyne kan fort bli varm, og jeg koker når jeg sover med dyne på. Så skal teste ut ullpledd.

Har dyne, så får jeg se hvor varmt det blir..åssen teppe tenkte du å bruke? Har bare ullteppe og helseteppe så langt..

Fikk i juni forrige gang, ikke var det spesielt varmt, og soverommet vårt var på motsatt side av hvor sola gikk ned, så her brukte baby dundyne sommeren gjennom. Den regulerte også varmen fint.

Brukte dyne med lillemor, (juni 2010), men jeg kledde henne tynt heller... denne gangen tror jeg at jeg gjør omvendt- kler på en tynn bomullsdress over og har ullteppe på :)

Blir nok dyne:) om det skulle bli så veldig varmt så får vi ta frem teppet i stedet:)

Dyne. Selv kunne jeg ikke tenkt meg å sove med teppe framfor dyne.
Men blir d mot formodning veldig varmt får hun heller ett ullteppe på:-)
storesøster har sove med dyne hver natt siden hun kom til verden.

Hadde ikke tenkt over det, kjøpt dyne fordi jeg regna med at det var temmelig standard :P

Snuppa her er født sist i mai, så på sommer'n brukte ho helseteppe/fleecepledd på dagen og ei lita babydyne på natta'n :-)

Her har jeg kjøpt inn 2 stk andungen sommerdundyner:)

Babyen min skal sove med dyne. Vi har det kjølig på soverommet. Den skal bruke en fiberdyne.
Ellers har jeg et par sånne soveposer til baby som jeg tenkte vi skulle prøve også :) Se hva vi liker best..

Det blir nok dundyne da vi har et kaldt soverom. Dersom det skulle bli veldig varmt så tar vi heller et tynt ullpledd :) Nå ar jeg novemberunge fra før, som er veeeeldig varm av seg, så det skal bli spennende å se hvordan lillebror blir :)

Back
Topp