hva skal dere bruke skatte pengene på?

lille*jenta87

Forelsket i forumet
jeg får igjen ca.16,000 kr. igjen og da skal jeg kjøpe pc, så skal jeg og thea på ferie [:D] og resten går til bil lappen [:D][;)]

Skal kjøpe nytt kleskap til sara.

Jeg skal hvertfall kastrere hannkatten og sterilisere hunnkatten[:D]

Øremerker de til tannlege

får nok ikke gjort så mye med dem jeg får igjen... kommer ikke langt med 250kr... haha... *ler*

Spares til høsten siden vi ikk får barnehageplass og sliter litt da[&o]

får igjen 17 615kr og de skal spares til den første familie ferien vår[:)]Det gleder jeg meg til[:D]

fikk igjenn ca 7000kr. da skal brukes på en liten ferietur å til litt ekstra kos i sommer!

ORIGINAL: Lille Bea

Du må nesten spørre staten hva de skal brukes på, jeg får smell[:'(][:D]

samme her...

Vel, nå fikk ikke jeg igjen akkurat [&:]. Må betale neste 4000,- til det jæ*** statsapparatet!
Trodde trygdekontoret hadde kontroll på utbetalingen i fjor da jeg hadde fødselspermisjon, men akk nei.... *Pang pang*

Først trodde jeg at jeg hadde fått igjen nesten firetusen, innbilte meg at restskatt var restene av det jeg hadde betalt for mye!! Dumme dumme meg, gikk 2 minutter før jeg innså hva restskatt var...

Fikk baksmell på nesten 2000kr jeg..[:@][:@]
Fikk litt sjokk,for ifjor fikk jeg igjen nesten 10tusen..

Så må nok dobbelsjekke den gitt..

Vi skal pusse opp, dvs. sette opp vegger til tre soverom, bod og bad i 2. etasje.
Som vi gleder oss.

ORIGINAL: Mille84

Jeg skal hvertfall kastrere hannkatten og sterilisere hunnkatten[:D]

Det skal jammen ta jeg å gjøre. Har nettopp fått 3 kattunger (Torsdag), d er 3 kullet hu har på 1 år.. Så nå er det nok..[:D]

[:D]En romantisk tur på Color Fantasy kanskje [8D]
Oxo litt på sparekontoen oxo kanskje en ferie til [:D]

hvis noen ikke vet hva de skal bruke skattpengene på ,er det bare å si i fra, så skal dere få kontonr mitt.. ja jeg fikk restskatt,men tar det med ett [:D] surt,men hjelper ikke å være sur

Rekninger og tannlege[:'(]

Fikk 400 i restskatt jeg

ej fikk igjen 4600... d skal brukes på bilstol og stellebord + andre babyting[:D]
sambo fikk igjen 18000, å d skal brukes til bil[:D] (skal bruke mer enn 18000 på bil da[8D])

Back
Topp