Hva skal dere ønsker dere hos dere kjæreste?

Beate1

Elsker forumet
jeg har ønsket meg

ny jakke
nye vintersko
gavekort på amfi

har ikke jakke som puste... og nye vintersko.. gavekorte tenkte skulle bruke for å kjøpe meg nye klær.. har ikke så mange klær.. det er utslite

Haha, det jeg ønsker meg har vi ikke råd til uansett. Akkurat nå spares det til ny bilstol og ny vogn... Men det jeg ønsker meg er en ny mobil. Men begynner å avfinne meg med den jeg har. Kanskje når feriepengene kommer... Ellers er det mest til Taran jeg ønsker meg...

Kan jeg få spørre hvor mye dere bruker på gave til hverandre? Her bruker vi max 500...

Jeg ønsker meg værtfall Harry Hole bøkene av Jo Nesbø. Vet liksom ikke hva annet set skulle være.. Har behov for ny vinterjakke og vintersko som tåler litt bløtt vær, men det har vi nok ikke råd til med det første [&:]

Ønsker meg linse til speilreflekskamera mitt,tattoo,gavekort på massasje/aromaterapi osv[:)] Men blir bare en av tingene.Vi sparer til når vi skal bygge hus.

500-1000 kr... mats bruker å overgå den prisen..  jeg kjøpe gave det jeg har råd til
ORIGINAL: eiramena

Kan jeg få spørre hvor mye dere bruker på gave til hverandre? Her bruker vi max 500...

Jeg ønsker meg værtfall Harry Hole bøkene av Jo Nesbø. Vet liksom ikke hva annet set skulle være.. Har behov for ny vinterjakke og vintersko som tåler litt bløtt vær, men det har vi nok ikke råd til med det første [&:]

her blir det ikke dyre julegavene, siden vi har pusset opp leilgheta og har en regning på 50 000 som skal betales over nyttår! (hvitevarer og møbler) men jeg har ønska meg en pysj [:D]

jeg ønsker meg og får denne jakken

Vi kjøper ikke gave til hverandre, kjøper oss heller ting vi egentlig ikke trenger, men som begge vil ha. I fjor kjøpte vi oss nytt videokamera[:D] I år skal vi kjøpe miniPC og nintendo wii, tror jeg [8D]

Kjøper felles gave i år;) nytt kamera;) 

ønsker med kjøkkenmaskin og kommer itl å få det.
er værre å finne på gave til han. ønsker seg jo ingenting...

I år kommer vi ikke til å gi så mye til hverandre, maks 500 kr. Men jeg ønsker meg et Snö of Sweden smykke [:)] Vi sparer til en tur til New York til våren (når SAS har åpnet opp direkteruten sin) siden vi ikke reiste på noe ferie i år [;)] 

Kitchen Aid kjøkkenmaskin [:D]

ORIGINAL: kristinem

her har vi begge bursdag med en uke mellomrom, i tillegg til at det er jul. Så blir noen dyre mnd.. bruker litt over 1000,- på hverandre, kan jeg tenke meg. kanskje mer? [8D]

har ikke ønsket meg noe enda, så er spent på hva han finner på[:)]

Her er det 12 dager mellom bursdagene våre (i Nov) Pluss 3års bryllupsdag den 10nov og samme dag har vi hvert i lag i 9år.
Så er noen dyre mnd før jul her og.
Ligger på rundt 1000kr tilvanlig i Jul/bursdags gaver, men dette året krymper det til 500kr tror jeg, Vi bygger hus og har egentlig kjøpt vaskemaskin og tv (som jul/bursdags gave til hverandre) men han må nå få gave fra ungene. Hehe. Er jo sååå stas å gi pakker [:D]

Jeg vet at jeg får speilreflekskamera.

Aner ikke hva jeg skal kjøpe til han.. Blir vel kanskje treningsutstyr av noe slag, eller friluftsutstyr.

Back
Topp