Hva skal der gi i burs/jule gave i år?

Ida82

Forumet er livet
Jeg er litt usikker... Vil liksom prøve å finne noe nyttig noe, men kommer ikke på noe.

Til 3årsdagen skal han få cd-spiller, barnecder og lydbøker. Så han kan ha på rommet sitt[8D] Til jul vurderer jeg en sånn fisher price leke/lære pc..

Vi vurderer ski i bursdagsgave vi da, tror de skal bruke det i barnehagen utover vinteren[:)] Ellers har jeg ikke tenkt på så mye egentlig, han er veldig glad i både duplo og brio tog om dagen men det er jo sånt som er fint å ønske seg fra besteforeldre o.l.......

Kristoffer har kun seng på rommet sitt.... så vi venter på IKEA, så skal vi handle ting til rommet, og noe av det blir kanskje jule-/bursdagsgave [8D]
Ellers skal han få onepiece hvis jeg finner en fin en som passer, men det blir fra jentane[:)]

Det har me ikkje tenkt so masse på enda, men eg pleier å gi leiker/ting dei ynskjer seg til jul. Nyttige ting har eg egentleg aldri gitt til jul og bursdag.

ORIGINAL: @dnim

Det har me ikkje tenkt so masse på enda, men eg pleier å gi leiker/ting dei ynskjer seg til jul. Nyttige ting har eg egentleg aldri gitt til jul og bursdag.

Hehe, sånn er det her til hverdags, da får ho leker og slikt. Off jeg må skjerpe meg... kan jo ikke være jul og bursdag hver dag[:D]

Vi skal gi stor seng med sånn lekplass under. Det blir nok litt sånn kombinert jul og bursdagsgave fra oss. Det er så sykt mye leke-gaver fra besteforeldre, tanter og onkler fra før så da kjøper vi noe praktisk (men litt morsomt også da :)

Her er den vi har tenkt på. Jeg synes den er så fin :) Også så greit når hun har lite rom. Det er jo lekeplass under også :)

http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/barn-ungdom/senger/hovden-junior-rosa-37504/nb

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: @dnim

Hehe, sånn er det her til hverdags, da får ho leker og slikt. Off jeg må skjerpe meg... kan jo ikke være jul og bursdag hver dag[:D]
Blir litt slik her og. Men mest småbilar og ting til under hundrelappen. Store leiker som kostar masse må han ynskje seg til jul/bursdag.

ORIGINAL: flotte

Vi skal gi stor seng med sånn lekplass under. Det blir nok litt sånn kombinert jul og bursdagsgave fra oss. Det er så sykt mye leke-gaver fra besteforeldre, tanter og onkler fra før så da kjøper vi noe praktisk (men litt morsomt også da :)

Her er den vi har tenkt på. Jeg synes den er så fin :) Også så greit når hun har lite rom. Det er jo lekeplass under også :)

http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/barn-ungdom/senger/hovden-junior-rosa-37504/nb

Ja vi har også tenkt på seng[:)] Den var jo knall stilig[:)]

ja, er den ikke kul? 3000 kroner tror jeg den koster stort sett over alt som jeg har sett den.

Back
Topp