Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: @dnim
Det har me ikkje tenkt so masse på enda, men eg pleier å gi leiker/ting dei ynskjer seg til jul. Nyttige ting har eg egentleg aldri gitt til jul og bursdag.
ORIGINAL: Ida82Blir litt slik her og. Men mest småbilar og ting til under hundrelappen. Store leiker som kostar masse må han ynskje seg til jul/bursdag.
ORIGINAL: @dnim
Det har me ikkje tenkt so masse på enda, men eg pleier å gi leiker/ting dei ynskjer seg til jul. Nyttige ting har eg egentleg aldri gitt til jul og bursdag.
Hehe, sånn er det her til hverdags, da får ho leker og slikt. Off jeg må skjerpe meg... kan jo ikke være jul og bursdag hver dag[:D]
ORIGINAL: flotte
Vi skal gi stor seng med sånn lekplass under. Det blir nok litt sånn kombinert jul og bursdagsgave fra oss. Det er så sykt mye leke-gaver fra besteforeldre, tanter og onkler fra før så da kjøper vi noe praktisk (men litt morsomt også da :)
Her er den vi har tenkt på. Jeg synes den er så fin :) Også så greit når hun har lite rom. Det er jo lekeplass under også :)
http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/barn-ungdom/senger/hovden-junior-rosa-37504/nb