Hva skal de små ha på seg til jul? *insp*

tingeling1

Forumet er livet
Legg inn bilder av hva de små skal ha på seg til jul da!

Jeg får ikke til å legge inn bilder, men legger med link til kjolen jeg har kjøpt. Nora skal ha den fargen på bildet, mens Tuva skal ha samme slags kjole bare i mørk lilla [:)]

http://nameit.bestsellershop.com/NO/kjoler---skjort/kids-teminny-satin-dress/276789/276806

åhhh... nett når det kommer til finklær, da skulle jeg ønske at Felix var en jente[8D]

Aner ikke hva jeg skal ha på han iår[8|]

så finden var!!![:D]

Skal ta bilde imorgen jeg, JEg er lat i kveld og kjolen ligger litt langt unna[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

så finden var!!![:D]

Skal ta bilde imorgen jeg, JEg er lat i kveld og kjolen ligger litt langt unna[8D]

Haha, du er lat altså! [;)] Vil gjerne se kjolen altså! Så hvis du skal reise deg for å gå på do eller nå, så ta bilde av den samtidig da [8D]

Denne her [:D]

Må nesten ta bilde når Emma og Emma skal åpne julegaver fra hverandre, i kledd lik kjole [:D][:D][8D]

Har ikke kjøpt noen julekjole til Nelly ennå.

Så fine kjoler jentene dine får tingeling! Og kathmor- skikkelig emma-kjole det der, nydelig! [:D]

Ine har en sort elegant kjole som hun kan bruke, og Emmeli får bruke en finkjole som Ine hadde da hun var lita. De er jo nesten ikke brukt, så det er bare koselig å finne frem igjen! [;)]

ORIGINAL: Vand

Så fine kjoler jentene dine får tingeling! Og kathmor- skikkelig emma-kjole det der, nydelig! [:D]

Ine har en sort elegant kjole som hun kan bruke, og Emmeli får bruke en finkjole som Ine hadde da hun var lita. De er jo nesten ikke brukt, så det er bare koselig å finne frem igjen! [;)]

Det er det jeg rettferdiggjør kjøpet med nå - kan lissom kjøpe litt dyre klær til Emma, da Isabelle kan bruke dem seinere! For som du sier, de blir jo ikke mye brukt! [:D]

Heine:

Ådne:

ORIGINAL: KathMor

Denne her [:D]

Må nesten ta bilde når Emma og Emma skal åpne julegaver fra hverandre, i kledd lik kjole [:D][:D][8D]

Haha.. Snart har annahver jente her inne denne kjolen..[8D] BV-effekten..[;)]

Enten denne eller Tommy Hilfiger kjolen[:D] Ikke så julete men må nesten bruke en av de 25 kjolene hun har..[8D][&:]

Minisnuppa skal ha denne

Greiiiiiit! Siden du maser sånn[>:][8D]:

Kjole med genser:

Og med genseren trukke litt tilbake:

ORIGINAL: TauZa

Heine:

Ådne:

å, så fine klær Tauza! Da blir guttene dine fine!!

Den er kjempe fin skal jeg si deg[:D] Jobber i Name it så kan love deg at du kommer til å bli fornøyd tingeling1[:D]

Kjole med genser:

Kjempesøt!!! Den tror jeg kler Alis veldig godt! [:)]

Såå fin kjole tjukka! Og vi har samma cardigan/bolero [:D]

Ja MissMe, BV er farlig der gitt [8D] Like før mini her fikk den røde kjolen og, men da sa jeg STOPP [8D] Isabelle skal få bruke en nyyyydelig kjole i "gull" som James kjøpte til Emma for hennes første jul [:)]

Og ja Tauza - WOW, det blir kjekke gutter!!!! [:D]

ORIGINAL: Augustjente

Den er kjempe fin skal jeg si deg[:D] Jobber i Name it så kan love deg at du kommer til å bli fornøyd tingeling1[:D]

Ja, jeg kjøpte dem i butikken i dag (ikke nettbutikken) og Nora hart allerede prøvd sin. Satt kjempefint!!! Klærne på Name It er laget for barn, og ikke små voksne..... Passer mine lubne jenter godt!

Kjole med genser:

Kjempefin!! Kunne godt vært julekjole her!![:D]

Så uttrolig flotte klær alle sammen skal ha på seg! Gleder meg til bilder av alle gullene inni klærne [:)]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: TauZa

Heine:

Ådne:

å, så fine klær Tauza! Da blir guttene dine fine!!

Så stilig, hvor har du kjøpt?

kjøpt på kappahl. Var nyåpning med 40% på hele butikken her så fikk det for en slikk og ingenting. Blir jo både juleklær og barnedåp klær dette da så får brukt det litt. [:D][:D]  pluss at vi skal på familiejulebord på hotell helga før jul. -
Jakka til Ådne kan vaskes på 60 grader! herlig med finklær som tåler vask!

gleder meg til å stase de opp. K har også fått seg vest svart fløyel for å mache gutta sine.. jeg.. jeg må vell finne meg en julekjole i fløyel jeg også da.. synd bare at det viser frem alle bulker og skavanker.

Back
Topp