Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Vi er blitt enige om å kjøpe ett par ski til Eline[:)][:)]
Så får hun gå på ski i påska. [;)]
Så får hun gå på ski i påska. [;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Jeg tror egentlig ikke vi har tenkt noe særlig på det enda. Før jul var det egentlig mange gaver vi følte var aktuelle for henne, men jeg husker ikke hva det var akkurat nå, og om det evt. var ting som passer å gi til bursdag i stedenfor.
Vesla derimot har vi mer planer for til 2-årsdagen, regner med vi kjøper 3-hjulssykkel til henne slik vi gjorde til Isabelle sin 2-årsdag (med mindre Isabelle slutter helt å bruke sin, men de pleier å bruke 3-hjulingen en stund, gjør de ikke?). Også har jeg sagt til søsteren min at hun ønsker seg dukkevogn (brio kombi, rosa såklart!).
Henrik gikk over på 2hjulssykkel når han var 2,5år[8D][;)][:D]
Så jeg ville nok heller kjøpt 2års sykkel til Isabelle og heller latt vesla arve 3hjulssykkelen.
Min mening da. [:D]
Med mindre dere driter[8D] penger og gjerne vil kjøpe en trehjulssykkel til[:D]
Her fikk eldstemann trehjulssykkel til sin 2års dag, jeg tror det var da. Så fikk jeg en av venninna mi og det er det vi har klart oss med[:D]
Den jeg fikk gav jeg forøvrig videre til naboen som ofte har barnebarn på besøk[8D]
Jeg tror egentlig ikke vi har tenkt noe særlig på det enda. Før jul var det egentlig mange gaver vi følte var aktuelle for henne, men jeg husker ikke hva det var akkurat nå, og om det evt. var ting som passer å gi til bursdag i stedenfor.
Vesla derimot har vi mer planer for til 2-årsdagen, regner med vi kjøper 3-hjulssykkel til henne slik vi gjorde til Isabelle sin 2-årsdag (med mindre Isabelle slutter helt å bruke sin, men de pleier å bruke 3-hjulingen en stund, gjør de ikke?). Også har jeg sagt til søsteren min at hun ønsker seg dukkevogn (brio kombi, rosa såklart!).
Henrik gikk over på 2hjulssykkel når han var 2,5år[8D][;)][:D]
Så jeg ville nok heller kjøpt 2års sykkel til Isabelle og heller latt vesla arve 3hjulssykkelen.
Min mening da. [:D]
Med mindre dere driter[8D] penger og gjerne vil kjøpe en trehjulssykkel til[:D]
Her fikk eldstemann trehjulssykkel til sin 2års dag, jeg tror det var da. Så fikk jeg en av venninna mi og det er det vi har klart oss med[:D]
Den jeg fikk gav jeg forøvrig videre til naboen som ofte har barnebarn på besøk[8D]
Iabelle fikk 2-hjulssykkel i fjor, til 3-årsdagen, syklet masse på den inne, men fikk ikke sånn veldig dreis på å bruke den ute, på ujevnt underlag. Det kommer sikkert til å gå mye bedre i år, men det jeg tenkte var at de kanskje ofte brukte 3-hjulssyklene i tillegg i en periode? Selv om de har begynt med 2-hjulssykkel? Mente f.eks. 2*barnsmor skrev om noe sånt en gang, at Eline "aldri" fikk overtatt 3-hjulssykkelen fordi Endre brukte den fortsatt. Derfor tenkte jeg det kunne være greit om de hadde hver sin.
Vi får se, vesla har jo ikke bursdag før i mai, så ingen hast.[;)]
Og nei, vi driter ikke penger (i wish[8D]), men noe skal de jo få til bursdagen uansett, og jeg har mer sans for 3-hjulssykkel som gave enn masse leker og "fjas", særlig siden det er sommersesongen som står for døren.
Hva med andre ute leker?
Nå har jo jeg bare gutter, men vi har sånn "gravemaskin" til å ha i sandkassa (sånn i metall, 2stk til og med[8D]), så har vi gravemaskin på hjul (plastikk), sklie (men det kjøpte vel dere ifjor[8|]), gynge, store og små lastebiler i alle varianter og typer, gravemaskiner, spader, bøtter.. uff, altfor mye[&:]
Og ja, her brukes jo 3hjulssykkelen av alle sammen forts[8D] Men de får pent dele på det de har[8D]
ORIGINAL: pupple
han "trenger" jo alltid leker... venter og ser hvilke ønsker som står høyest i kurs tror jeg..
kanskje sykkel hvis jeg TØR[8D]
Her stod thomastog-lego høyt i kurs[&:][8D]
Og jeg orker bare ikke mere duplo, så jeg prøvde å styre det videre på thomastog serien til togbane[8D][:D]
Har videreformidlet ønskene til besteforeldre[8D]
Samt Josefine PC-spill[:D]