Hva skal damene idag da?

*Christy*

Elsker forumet
Prøver å narre noen til å bli med meg på shopping, men ser ut til at det er en vanskelig oppgave.. Hm...
Blir vel kanskje juleshoppings alene da... jaja.

Ellers blir det nok litt rydding og vasking i huset, pakke inn et par julegaver og finne fram advendtsstaken ol.

Så blir det vel noe tv titting og god mat litt later on kan jeg tenke meg...

Her blir det ryddings i dag, mulig lege med M og kos i kveld[:D]

Vi skal på shopping her også, er neste ferdig med julegavene, så skal møte noen venner på kafè[:)]

Etter det så blir det nok bare rolig dag hjemme, vaske litt leilighet og klær og litt rydding[:D] TV titting blir det også, håper det går en bra film på TV`n!

Og finne på noe godt til kveldsmat og så skal jeg spise SJOKOLADE[:D]

Vi skal på shopping så snart snuppa våkner... hun har en tante som fyller år i dag så senere skal vi en tur til henne. og så skal det pyntes litt til jul, vaska og rydda i går[:)]

Her blir det en veldig rolig dag, er ikke sikkert jeg gidder å trille tur engang[:)]
Men jeg og Thale skal bare kose oss, så skal jeg lage noe skikkelig nam til middag og er det ikke noe bra på tv  så har jeg fått en serie på dvd i posten i går så jeg skal nok ikke kjede meg[:D]
Synes det er kjipt når alle venner er på jobb eller på julebord i kveld[:-]
I morgen har mamma bursdag så da blir det KAKE![:D][:D]

Nå sitter jeg og spiser sein frokost, snuppa sover og mannen er ute en tur....i dag skal jeg pynte til jul[:D], skal holde meg innendørs fordi her så regner det og blåser det no`veldig, trodde huset skulle blåse vekk i natt[:D]

Ellers så skal vi til mi svigerinne som fyller 40 i dag, seinere blir det taco og kos med mannen[:D][:D][:D]

Vi skal pynte til jul, vaske osv.

Her blir det å bare slappa av! :)
Sammen med Markus, Samboeren å Broren min!

Vasket å det igår..
Har satt opp adventstaken idag! :) Koooslig!
[:D]

Har bare vært hjemme i dag... Skal en tur på butikken etterpå det er alt.

Har satt opp adventstaker og funnet frem noe julepynt... Også har jeg skrevet på jule og takke kort! 80 stk til sammen.... Staks ferdig!!! [:)]

I kveld skal jeg kose meg med smågodt og IDOL gir tilbake![:)]

Back
Topp