Hva skal barnet hete? =)

Nr3 :)

Betatt av forumet
Noen som har funnet ut hva barnet skal hete? =) Syns det er så vanskelig.. Det er så mange fine navn :D Venter en liten gutt 1 februar.. <3 <3 <3

Vi har ikke snakket noe særlig om det enda egentlig[:)] Jeg har falt helt for Isak om vi får en gutt syns det står fint til Isabell som jenta vår heter[;)] Men sambo er så uenig som det er mulig å bli så blir nok ikke det[&o] [;)]

Det blit nok ikke bestemt noe før lille er kommet til verden, er jo ikke alltid navnet en har bestemt seg for passer på barnet heller[:)] Men vi får problem om det blir gutt for der er vi veldig forskjellige på navn, da vi ventet første var det maneg jentenavn vi begge likte men kun et guttenavn, så det gjenstår å se [8D]

Det er en del navn på listen og vi må nok diskutere litt for og imot, men vi har ikke gjort det enda. Helt bestemt blir det uansett ikke før den lille har ploppet ut. [:)]

blitt ganske enige om Brage hvis det blir gutt og Aurora hvis det blir jente.. mulig det blir noe helt annet navn da :P

jeg venter ei jente... både jeg og faren er latin amerikansk og bestemte oss for å ha en spansk navn..
så valget er mellom Analia, Mariana, Esmeralda, Casandra eller Melissa

chantel er ganske fint jente navn

Liker Nikolai jeg... jentenavn synest jeg er vanskeli.... Men vil uansett ikke bestemme noe før vi får se lille nurket vårt [:)]

ORIGINAL: Latina20

jeg venter ei jente... både jeg og faren er latin amerikansk og bestemte oss for å ha en spansk navn..

Hvis jeg var dere tror jeg ikke jeg ville tatt Analia. Det klinger fint, men kan fort bli litt negative tolkninger av 4 første bokstavene. [;)]
Dere har jo 4 andre super søta navn å ta av i alle fall. [:D]

hvis det blir jente vil vi ha emilie, thea eller emma [:)]
om det blir gutt har vi ett forslag til nå og det er alexander [;)]
vil ha flere alternativ så vi kan se hva som passer bebisen når den kommer [:)]

ORIGINAL: sirali

ORIGINAL: Latina20

Hvis jeg var dere tror jeg ikke jeg ville tatt Analia. Det klinger fint, men kan fort bli litt negative tolkninger av 4 første bokstavene. [;)]
Dere har jo 4 andre super søta navn å ta av i alle fall. [:D]

Må si meg enig i den ass....... Ser for meg skoletiden hennes med kallenavnet "anal"  .....[8|][&o] Ikke no stygt ment asså, navnet er pent, men er desverre lett å bli mobbeoffer for.

ORIGINAL: t0mmelise

nååååå, thea emilie e skjønt sammen[:)]
men emma i seg selv er jo bare herligt!

ORIGINAL: **lykkeliten**

nååååå, thea emilie e skjønt sammen[:)]
men emma i seg selv er jo bare herligt!

ja vi har faktisk tenkt på thea emilie sammen [:)] siden både jeg og sambo har dobbel navn :))
hehe.. så i fødsels annonsene i stavanger i går og der var det ei som skulle hete thea emilie
masse fine navn altså.. smelta helt for de 2 :))

kjekt å se at andre syns det er søtt også [:)]

Vi har ikke diskutert det enda vi.. Vi tar det etter at vi har vært på ul.. Da ting er litt mer sikkert[:D]

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på ennå. Har en del forslag, men ikke noe konkret jeg har falt pladask for, og pappaen har jo også stemmerett.
Det blir iallfall et sjeldent navn. Guttungen jeg har fra før har et uvanlig navn som kun ca 60 andre her i landet har, så det blir vel noe i samme gate. Bare ikke fullt så eksotisk. Guttungen min er halvt indisk, nå får vi en som kanskje blir blond og blåøyd, da er det greit med noe som passer til, men likevel er uvanlig.

Her har vi tenkt litt på Kjetil Emanuel, og Ida Emilie.. Dere gremmes nok ;)

vi hadde også emma og amalie og tiril da.. tror det blir tiril om det er en jente inni der da.. guttenavn har jeg ikke peiling på

Jeg tror jeg får jente, og hun skal hete Emma Victoria [:)] Emma har jeg og datteren min valgt, og Victoria liker faren...
Om det blir gutt så synes vi at Adrian er veldig søtt.. Men jeg liker også Mikael, David, Johannes og Theron Arktander. Uansett så blir det dobbeltnavn, for både datteren min og sønnen til kjæresten har det.
Når jeg gikk med datteren min hadde jeg valgt navn, hun skulle hete Lindis Bibbiane. Men, en uke før jeg fødet kom jeg over Oda Krogh. Så min datter er oppkalt etter henne, pluss et navn til. Vanskelig med navn, man kan ha de klare, men så ser man barnet og skjønner at det ikke vil fungere alikevel.....

Eg har ærleg talt ikkje peiling eg, så håpe me får eit hint på ultralyd ja[:)][:)]

jente navne e kalrt men det e hemlig frem til jeg har føda siden e 1-3 stk som heter det i norge[;)]
gutte navne sliter e me da...

Back
Topp