Hva skal barnet hete

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Aner ikke. Denne gangen har vi ingen forslag. Favorittene forrige gang ble ikke brukt og er ikke favoritter lenger. Føler vi har brukt de "fineste" navnene på de to vi har, og kommer liksom ikke på noe som er like fint...

Vi tenker på litt gode gamle norske navn som Hedda, Kornelia, Arthur, Isak... Jeg synes også Elvira er fint. Foreløpig blir det bare synsing, jeg har i grunn ikke peiling på hva jeg liker :)
Hva med deg?

Eira hvis jente. Gutt er usikkert... Vi har så vidt vært innom Alfred. Men blir veldig overrasker om det ikke blir jente, siden vi har to fra før ;)

Om det er gutt, så har vi tenkt Odin Elias, men jeg begynner å bli litt usikker på navnet.
Storesøster fikk et helt annet navn enn vi hadde bestemt oss for. Vi får prøve å finne noen alternativer, men blir bestemt når h*n kommer ut ❤️

Vi har ikke snakket om det enda :-P Blir sikkert ikke før mot slutten av svangerskapet kjenner jeg oss selv rett :-P men egentlig er det mannen som har fått "viljen sin" på fornavn på de to jentene vi har, så da er det vel på sin plass at det er min tur :-P vi skal ikke vite kjønnet, så må tenke på begge kjønn. Vi liker gamle navn
:-)

Last edited:
Å, jeg har så masse fine navn som jeg elsker! Noen av de har samboeren sagt klart nei på :( Mens andre har jeg det problemet at barn i barnehagen jeg jobber i heter det samme, og selv om jeg har hatt dette navnet i tankene lenge før jeg kjente barnet, blir det nesten som å "oppkalle" babyen etter barnet. Eller hva synes dere? Er det rart?

Synes du fint kan bruke navn på de i bhg. Man kjenner jo så mange barn etterhvert. Venner;, kollegaer , naboer osv sine barn. Vanskelig hvis ingen skal ha navnet du har valgt vi har bestemt oss før jeg ble gravid.

Jente:Synne
Gutt: felix

Har en Amalie Fra før :rolleyes:

Har vert så sikker på Mathilde om det blei ei jente, og no når eg er så sikker på det blir jente så vil eg ikkje ha det navnet likevell :p Gutt er så vanskelig, så ingen aning der :p

Back
Topp