Hva skal barnet hete?

Nei, har ikke det.

Sambo og jeg er foreløpig ikke enige om navn, men har god tid enda.
Har ikke tenkt å bestemme navnet 100% før etter fødsel.

Vi har ikke bestemt navn enda. Vet ikke om det er jente eller gutt enda heller :p tenker at vi begynner å tenke på navn etter 3D-ULen når vi (forhåpentligvis) får vite kjønn :)

Her er ikke navn helt bestemt ennå. Jeg vil han skal hete enten Johan, Julian eller Emilian. Men barnefar liker Maximilian.. Også er vi litt usikre på om vi kanskje skal ha Leif Christian, for det heter pappaen, farfaren og oldefaren. Men vi blir vel sikre når han er født :)

Sent from my GT-I9100

Hmm, hvis jeg får viljen min, så blir det nok Hedda, men mannen min er ikke interessert i å snakke om det enda.

vi har ett til hvert kjønn, så får vi se hva det blir, men Det er suuper hemmelig :=) klare vanligvis ikke holde på sånt jeg , men med første gutten holdt vi det helt for oss selv og det var litt gøy det. Så skal nok klare det igjen hehe :=)

Har ikke bestemt oss enda, har noen navn på lur da. Får se hva vi velger når den tid kommer! :)

Må bare få ut babyen før vi finner navn ;) vet ikke hva det blir enda ;) mn liker Ola og Olav godt som guttenavn ;)

Back
Topp