Hva skal barnet hete?

Maria med 2 små

Forumet er livet
Har dere tenkt på det jenter?
Jeg har gått i tenkeboksen allerede. Jeg vet att jeg bruker laaaang tid til å bestemme meg, ihvertfall nå når jeg ikke har peiling.

I det siste har jeg tenkt på Eline. Aurora, Tobia sog Eline. Synes det klinger litt bra.
Men mannen min er IKKE enig :)
Vi har ett forslag som vi begge liker og det er Linnea. Det klinger jo også bra.

Hva synnes dere om Eline og Linnea?

føler Linnea er veldig i vinden for tiden. Eline er mer uvanlig ( vertfall her)

Min mormor maser HODET av meg på at hun vil vi skal kalle jente Eline. >. Det er vårt barn, og VI bestemmer! =)

Jeg synes Emma Linnea er fint! Jeg ville at datteren vår skulle hete Linnea, men fikk ikke viljen min pga sambo mente at det var så poppis-navn.

Vi venter til vi har vært på ultralyd og vet kjønnet. Sleit sånn med guttenavn sist at vi synes det er lettere å konsentrere seg om et kjønn :P
Eline er kjempefint, og er et navn som alltid har stått på min kanskje-liste :)

Har jentenavnet klart, blir det gutt så sliter vi :P

Men vi tenker ikke så mye over det før vi vet kjønn, eller før det nærmer seg fødselen. Sitter vel og tenker for harde livet rundt termin for vi har ikke planer om å vite kjønn.

her hadde vi jente navn klart, men siden vi får gutt så vet jeg ikke helt lenger =P har noen i tankene, men... 

Personlig liker jeg Eline mer enn Linnea. Hvis vi får ei jente, skal hun hete Helene etter min mor. Liker navn som forteller en historie. <3>

Synes Eline var et kjempefint navn. 
Her har vi mange favoritter. Blir det gutt, er det stor sjanse for at det blir Johannes, enten som fornavn eller mellomnavn. (oppkalt etter meg) Jente, så liker jeg Naomi, Aurora, Hanneli (oppkalt etter meg) Så er det ett til, som blir fornavnet om vi får jente, men det vil jeg ikke si enda, siden det er ingen som heter det i Norge enda ifølge stat. sent.byrå ;-) Men dobbeltnavn blir det uansett:-)

vi skal ha dobbelt navn som begynner på enten Jenny eller Hans :)

Hanne2 skrev:
føler Linnea er veldig i vinden for tiden. Eline er mer uvanlig ( vertfall her)

Helt enig. Føler det er veldig mange som heter Linnea, men vet ikke ok noen som heter Eline. Håper virkelig mannen går med på det når han ser babyen :)

Jmd skrev:
Min mormor maser HODET av meg på at hun vil vi skal kalle jente Eline. >. Det er vårt barn, og VI bestemmer! =)

Nei, man kan ikke velge navnet fordi man er presset til det.

Back
Topp