Hva skal barna hete??

Bergtussa

Forelsket i forumet
Hvis vi får gutt blir det nok mest sannsynlig Aleksander....

men jeg har falt litt for Noha også, og Fillip...hmmmm...

Blir det jente synes jeg Thea er fint...eller Thea kristine...

Sambo har sagt at han synes Aleksander var fint...de andre har vi ikke snakket om ennå...tihi...det er bare i mitt hode....sitter jo å tenker endel på dette og det gjør vel ikke han...*ler*

Vi får liksom ikke bestemt oss vi..
Bestemmer oss nok ikke endelig før mini kommer ut.
Men favoritten om dagen er Alva[:)] Er ikke umulig
at det blir det..
Skulle det komme ut en gutt skal han hete Leon[:)]

Har fått sett at det er jente to ganger så vi stoler på det nå [:D]
Så her blir det Emma Linnea [:D] Vi smeltet helt for det navnet begge to[:)]

De fleste har nok fått med seg nå at vi venter Amaya.
Jeg har sagt siden jeg var 16 at får jeg ei jente skal hun hete Angelica (for 16 år siden var det ikke så mange Angelica'er rundt omkring), og gubben var enig helt til det kom en liten Maud Angelica....
Lenge tenkte vi da Amaya Angelica, men syntes det ble litt langt med 2 fornavn og to etternavn - så da ble det Amaya [mitt mors pikenavn][ettenavn].

Skal det bli en gutt (vi har sett jente 2 ganger på UL) så blir det Adrian. Vi var i tre år enige om Fillip - Dvs gubben ville ha Philip, jeg ville ha Fillip. Jeg synes Philip/Phillip blir litt for 'snobbete/britisk' (hm - bare i mitt hode - navnet er nyyydelig altså MitaSa!!!), han synes skrivemåten Fillip ser stygt ut... når jeg endelig ble gravid hadde han blitt så lei av den diskusjonen og navnet at han nektet å bruke det. Så da strevde vi leeeenge før vi plutselig fant Adrian på en navnliste - begge likte det - og vi vedtok å aldri diskutere guttenavn igjen. Det var avgjordt!

Sikker på at vår lille gutt ikke får noe navn, på dette tidspungtet er vi veldig uenige....eller vi har ikke noe navn vi har fallt for! Tror vi har sett igjennom alt av bøker og diskutert (på en koslig måte) alle navn vi har hørt. Dette blir ingen enkel oppgave. Kjæresten vil ha et navn som lyder bra også i utlandet men ikke et moderne navn heller ikke noe kongelig eller altfor vanlig....hmmmm...jeg kunne godt tenke meg et stødig norsk navn.

Har vært på U.L 2 ganger og fått beskjed om gutt begge gangene. Så navnet blir da Kristian Andre. Oppkalt etter faren min og faren til samboeren[:)]

Så mange flotte navn dere har funnet ut da[:D]
 tihi...
Det er neimen ikke lett for det finnes jo så mange navn å velge i...

hmmm...sambo bare rister på hodet hver gang jeg har funnet ett nytt navn og synes vel jeg "stresser" litt...tihi...
vil jo bare vite hva jeg har i vente da...litt koselig å ha ett navn på magen...

KRISTIAN[:D]
Er bra sikker på at det blir gutt MEN om det skulle nå bli ei jenta så blir det nok SARA[:D]

Her blir det Kristian/Christian

blir det gutt skal han hete Robin, litt usikkert om det blir jente, men vi heller litt på Maiken :)

ORIGINAL: mirakelet

Lillegull i magen her skal hete Josefine

Vi har også Josefine på lista  og Julie, Emilie, Nora (pappas favoritt) og Sofie... Liker at navnet er superfeminint [:)]

Ååååh... som vi gleder oss til du kommer!!!!!!

syns det med navn er så vanskelig jeg... dersom vi får en jente blir hun vel navnløs [:(] syns ingen navn er fine nokk....klarer ikke finne alternativer en gang...   dersom det blir gutt vurderer vi Kristian Leander..... det er jo ikke sikkert det passer når babyen kommer...men vi syns begge det er et kjempefint navn...

Hihi...
Fineste navn i hele verden, ikke sant[;)]

Back
Topp