Hva skal barna få til jul?

Hva dere gjør er opp til dere selv og hva jeg gjør er opp til meg. Det går nok veldig fint! Da måtte du ringt noen telefoner for her på feltet har alle ungene classywalker :) så får du sjekke regelverket før du ringer da ;)

Ser du har lagt ut link til en som er lovlig, var ikke klar over at det fantes en som faktisk var lovlig for de under 16. Men da er det jo bare å kjøre på og passe på at det er stilt inn på 6km :)

Mini på tre skal få en dukke. Hun blur storesøster like etter jul så da tenker vi at hun skal få styre og stelle med sin baby når jeg må stelle med ekte baby :)
Jeg tenker i samme baner - datteren vår blir storesøster i mars (kommer da til å være 2.5), så jeg tenker at en babydukke med utstyr burde være midt i blinken :)

Hun er to år og tre mnd til jul så tror ikke vi kjøper noe, blir mer enn nok fra alle andre :)

Aner faktisk ikke. Har lyst å gi de noe vi skal gjøre. De har så mye ting! De trenger ski, men det har jeg sagt til farmor, så det får de der.

Jeg har kjøpt ski til begge guttene. Lillemor skal få en sånn rosa skilpadde med stjernelys og musikk av storebrødrene. det er så langt jeg har kommet.... ;)

Frøkna er ca 2 mnd, så til min mors store fortvilelse skal hun ikke få julegave, ser ikke vitsen :p

Back
Topp