Hva skal barna få til jul?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja har dere planlagt julegaven til barna?

Jeg lurer på om jeg skal planlegge en jentehelg til meg og eldste. Sende minste til bestemoren slik at vi kan kose oss helt alene. Tenkte da evt natt på hotell med shopping. Sist jul fikk hun i gave at vi skulle reise til Bergen. Hun var veldig fornøyd med den gaven.

Yngste får en liten leke og penger i banken tenker jeg.

Hmmm vet ikke helt enda,men min har bursdag i november og da skal han få classy walker. Blir nok en billigere julegave ;)

Det vet jeg så klart. Han er 9,men får bare lov i gata her :)

Men det er jo fortsatt ikke lov. Og jeg er en slik kjip person, at hadde dere hvert naboen min hadde jeg faktisk ringt politiet. Må å si jeg syntes det er spesielt å oppfordre sin 9 åring til å Gjøre noe som ikke er lov.

Hun får to Barbiedukker. Elsa og Bratzilla (?)..

Skal komme på noe bedre til bursdagen i November.. :p

Men det er jo fortsatt ikke lov. Og jeg er en slik kjip person, at hadde dere hvert naboen min hadde jeg faktisk ringt politiet. Må å si jeg syntes det er spesielt å oppfordre sin 9 åring til å Gjøre noe som ikke er lov.

Hva dere gjør er opp til dere selv og hva jeg gjør er opp til meg. Det går nok veldig fint! Da måtte du ringt noen telefoner for her på feltet har alle ungene classywalker :) så får du sjekke regelverket før du ringer da ;)

Last edited:
Toårigen får en iPad. Ikke fordi at hun skal sitte med den hele dagen, men om hun skal se på noe så liker hun å gjøre det å ipaden og ikke tven.

Han som blir født i desember kjøper jeg ikke noe til.

Har ikke helt bestemt oss. Men siden hun også har bursdag i desember tenker vi kanskje å kjøpe julegave og bursdagsgave i ett. Vurderer kidkraft lekekjøkken :)

I år føler jeg det er vanskelig å velge.

Men hun eldste skal hvertfall få et stort lego friends hotell. Resten vet jeg ikke.
Han på fire tenkte jeg skulle få en verktøys benk i tre (leke), og så får vi se hva vi finner på.

Mini på tre skal få en dukke. Hun blur storesøster like etter jul så da tenker vi at hun skal få styre og stelle med sin baby når jeg må stelle med ekte baby :)

Eldste som blir 3 i februar før slalåmski. Frøkna som blir 1 i februar får vi reimatec+ vinterdress :)

Back
Topp