hva skal barna deres ønske seg til 3 årsdagen

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Kanskje litt tidlig men[8D] joggu går det fort til Mai[:o]

Vurderer sykkel med støttehjul, vårjakke, støvler, regnsett, parkdress

Får vel begynne å spare så blir det vel Kaptein Sabeltann skute eller noe kanskje?[X(] (Noen som vet hva den koster?)
Ellers aner jeg ikke helt...

Her blir det stor jente-seng, bord med 2 stoler, dynetrekk til stor dyne og... Tja, lengre har jeg nok ikke kommet! [:D]

sykkel med støttehjul-hel regndress-vårjakke-gensere i str 4 år- kommer ikke på mere jeg ...

Begge unga skal få trampoline av meg og sambo til dem i sammen da.

ORIGINAL: _Nanne_

Får vel begynne å spare så blir det vel Kaptein Sabeltann skute eller noe kanskje?[X(] (Noen som vet hva den koster?)

koster 890.-[:)]

Her blir det en bil han kan kjøre rundt i gaten med.. allerede kjøpt og står parkert i boden:-)

Tror det blir en elektrisk bil han kan kjøre rundt i her også [:)]

Hun har i hvert fall begynt å ønske seg. Trompet og ny lampe til rommet er det som står på ønskelista foreløpig.

Og så trenger hun masse tøy, for nå er hun endelig i ferd med å vokse ut av str 86 og 92 (synes hun har hatt det i evigheter).

vet ikke helt, ikke tenkt så mye på det.
men han trenger nye sommerklær, ifjor brukte han 92 og 98 stort sett, nå er det 98-104, 110 snart i gensere.

ORIGINAL: brownie*

hvor kjøper dere elektriske biler?

Tror biltema har noen som ikke er så dyre. Mulig vi også kjøper det til 3 års dagen til lillebror [;)]

Sykkel med støttehjul her også, sommerklær, og litt slikt..noen nye anleggsmaskiner til sandkassen kanskje?[:D]

Hmm... ja, si det du?

Ting som senger og små bord med stoler og parkderesser og regntøy og sykler med støttehjul osv., det har vi enten vært så "dumme" at vi bare har kjøpt og gitt allerede og/eller så har vi jo endel å arve etter storesøster.

Så vi er virkelig litt i beit for bursdagsønsker til vesla, men vi finner vel på noe.

ORIGINAL: noahs mor

ORIGINAL: _Nanne_

koster 890.-[:)]

Her blir det en bil han kan kjøre rundt i gaten med.. allerede kjøpt og står parkert i boden:-)

På extra leker koster skuta "bare" 599 tror jeg... Sander fikk den til jul..

vi vurderer dette til begge 2 ilag, greit siden det kun er 4 dager imellom fødselsdagene deres og de feirer sammen

ellers har de så mange ønsker og de forandrer seg hele tiden. mammaen foretrekker klær

sykkel med støttehjul, regn dress, kanskje noe utstyr til traktoren[;)]

Nora Ønsker seg veldig en rosa sykkel med kurv og jul i blåfjell kalender :)

Blir hvertfall rosa sykkel ned støttejul :) også blir det nok litt klær siden 98/102 begynner å bli litt smått.. Strekt seg helt enormt i vinter.

Lava ønsker seg: "golfkøllere som passer for mej!" [:)] Dvs. golfsett for barn , så kan ho være med å golfe, no samlar ho berre ballar....[&:]

Hun har heldigvis kommet med ønsker her også etterhvert: Klokke (ROSA), sparkesykkel (ROSA) og hjelm (ROSA).[:D]

Her har vi kjøpt sykkel med støttehjul, hjelm og rosa bergansjakke :)
Vet hun får dukkevogn av Bæsse. Ellers skal hun(vi) ønske seg klær :) søren meg stor nok til 104:)

Back
Topp