Hva skal babyene hete?

Isol

Elsker forumet
VIP
Tenkte vi kunne lage en felles tråd for hva babyen i magen skal hete. Morsomt å se om noen har valgt samme navn, eventuelt hvor mange ;)

Bare å skriv deg på, så skal jeg redigere innlegget etterhvert som det kommer inn :)

Gutter
Isak - MiniBolle2012
Fredik Alexander - Snuffle
Arne - des09feb12
Ludvik - KajaSH

Jenter
Alva Emilie - Embla79
Signe - Lissjuli
Jenny - Thesso_88
Aurora - Jorlin86
Sofie - *Mille*
Milla Sofie - Frk.MammaMor
Elena - Mitawo

Tvillinger
 
Fredik Alexander skal vår lille hete :-)
 

Jenta vår skal hete Alva Emilie <3
 
Arne
 
Signe, etter pappaens søte bestemor som døde for noen år siden
 
Så koselig tråd! Blir nok lenge til jeg kan skrive noe her, så uenige som vi er, hehe.
 
her er navnet foreløpig hemmelig til vi er 100% sikre.. :)
 
Aurora heter vårt lille gull :) Fars lille prinsesse ;)
 
Vår lille jente får navnet Sofie etter tippoldemoren. Tippoldemoren, min oldemor, het Emilie Sofie. Mitt navn er Emilie og hennes vil da bli Sofie :)
 
Milla Sofie :)
 
Vi har ikke bestemt oss helt, men håper jeg får min vilje og lar han hete Thomas etter min dødfødte bror :)
 
Denne skulle me fått inn på lista over våre viktigaste trådar! Kos å ha oversikt.

Me skal ikkje bestemma oss heilt sikkert før jenta er ute, så blir ei stund før eg skriv namn her.
 

Vi vet fortsatt ikke om det blir gutt eller jente (bebisen var litt sjenert på UL)..
Men frem til nå, har vi kommit på at vi begge liker  *Elian* om det skulle bli en gutt.

Jentenavn er det en lang liste men inget vi har valgt ut enda..

Vil ju vite hva plutten er for noee.. så lengter til 3D UL om 5 uker :)
 
Vi skal ha ei lita jente, men har ikke helt bestemt oss for navn enda, blir nok neppe før vi får sett ho. Men vi har to navn å velge mellom, veldig forskjellige navn.

Sarah Elisabeth

eller

Aeris Naomi


Begge navna er så flotte! Håper vi får ei jente til i framtida så vi får brukt begge navna :P hehe... Vi får se hva ho blir å hete til slutt :)
 


Nella84 skrev:

Vi vet fortsatt ikke om det blir gutt eller jente (bebisen var litt sjenert på UL)..
Men frem til nå, har vi kommit på at vi begge liker  *Elian* om det skulle bli en gutt.

Jentenavn er det en lang liste men inget vi har valgt ut enda..

Vil ju vite hva plutten er for noee.. så lengter til 3D UL om 5 uker :)



Det heter gutten min :-)

 
Back
Topp