Hva skal babyen sove i på stua?

Leandervugge på stua :) og vogn da. Storesøster sov for det meste i vogna si ut :)
 
Vi må ha noe som 2-åringen ikke så lett kan rive ned. Kan leandervugge være tingen?
 
Jeg har kjøpt inn stoff og materiale til å sy et babynest, tenker at jeg flytter det rundt om der det passer.

Vurderer også en lekegrind, men vet om mange som bare ender opp med å bruke dem til å samle alt av babyutstyr i, i stedet for å faktisk har babyen i :p
 
Jeg skal enten ha lekegrind med babynest oppi, ellers så blir det sikkert leander vuggen. Tenker å ha en moseskurv med stativ på soverommet vårt i starten, de koster jo bare en 1000 lapp ca.
 
Tar det som det kommer. :) Våres første elsket å sove ute, så da lå hun i vogn, når hun sovnet inne så la vi henne enten i vognen eller på sofaen. Fungerte fint. På natten lå hun i vogna ved sengen vår. Tipper vi prøver oss på det samme denne gang, eller så tilpasser vi oss bare etter han. :)
 
Her har mannen så lyst å bygge ei vugge, så det blir det i stua. Ellers håper jeg å få en som faktisk liker vogna denne gangen, så h*n kan ligge i vogna utenfor kjøkkenvinduet innimellom :)
Lekegrind tenker vi ikke på før mini begynner å komme seg rundt på egenhånd. Det var uunværlig med forrige, for hun var høyt og lavt hele tiden [emoji23]
 
Fikk kjøpt denne brukt for 400:)
c86c0c8bb8c402d0b92134337d46a212.jpg
 
Her skal vi ha vugge, også blir det babynest i lekegrind. :)
Har en liten Staff (hund) som tusler rundt og da er det greit å kunne skille de litt :)
 
Vet dere hvor stabile de moseskurvene er? Da tenker jeg på nysgjerrige små barn som vil bort og dra i kurven :)
De er veldig fine, men ser ikke så voldsomt robuste ut...
 
Vet dere hvor stabile de moseskurvene er? Da tenker jeg på nysgjerrige små barn som vil bort og dra i kurven :)
De er veldig fine, men ser ikke så voldsomt robuste ut...
Jeg har tenkt akkurat det samme. Vi har jo jevngamle barn, og jeg tenker ikke at det der er trygt nok. [emoji14]
 
Back
Topp