Hva skal babyen sove i på stua?

Foreløpige plan er vogna, men mest fordi vi ikke vet hvor vi skal bo ennå :p holder på å selge båten som vi bor i, så blir hus etter det :)
 
Her blir det en mosesbag på stativ som kommer til å stå nede i stua, som lillemor kan sove i på dagtid :)
 
Blir på sofaen
 
Babynest i sofaen, der likte lillegutt seg veldig godt :)
 
Må nesten se an hvor interessert storebror er i å pelle på lillesøskenet sitt. Hvis han stadig skal bort å kose, ta på, slå eller vekke, så blir det dumt å ha babyen i sofaen. Men hvis det går an, vil jeg gjerne bare ha babynest der. :)
 
håper det blir likt som sist, at det blir mye soving i vogn ute. så har ingen planer om å ha noe eget på stua.
 
Har vugge som begge guttene brukte på dagtid :) Liker å ha muligheten til å la babyen sove alene og ikke være avhengig av å MÅ sove på noen :) Blir masse kos forde om :Heartred
 
På sofaen eller i lekegrind med bbhugme puta :)
 
Vugge og babynest [emoji171]
 
For dere med flere barn..gjerne 2 års alderen når neste kommer..hva gjør dere med dagsoving? Blir jo litt bråk og styr rundt med en aktiv 2 åring
 
Hadde vugge og babynest i sofaen sist. Vugga ble aldri sovet i til tross for uttallige forsøk. Babynest ble sovet litt i de første ukene. Stort sett sov han i armene mine siden jeg var smokken, så en god ammepute var fantastisk å ha.

Anbefaler egentlig å vente med slike innkjøp til du ser hvordan babyen er :)
 
For dere med flere barn..gjerne 2 års alderen når neste kommer..hva gjør dere med dagsoving? Blir jo litt bråk og styr rundt med en aktiv 2 åring
Tar det som det kommer. Må se an hvor vanskelig det blir. Orker ikke kjefte på eldstemann hele dagen fordi han ikke hører etter, så da blir det nok heller at vi lar minste sove på rommet sitt. :)
 
For dere med flere barn..gjerne 2 års alderen når neste kommer..hva gjør dere med dagsoving? Blir jo litt bråk og styr rundt med en aktiv 2 åring
Det blir vant til det. Sover i bråk :p
 
Moseskurv i stua:) Kjøpte brukt, selger igjen etterpå så da blir det ikke store utgiften. Er kjempefornøyd:)
Synes det er greit når vi har to etasjer.
Og praktisk at man kan bære med seg kurven.
 
Back
Topp