Hva skal babyen hete?

Ivvi

Forelsket i forumet
Har dere noen tanker om dette? Hvilke navn liker dere? Og hva synes dere er viktig når dere skal velge navn? Vil dere ha det klart, eller vente til babyen er født?

Selv har vi en datter fra før, og tenker at i tillegg til å finne et navn som vi liker og som er riktig for babyen, så hadde det vært fint om det også passer til storesøster (oi, så rart å kalle henne storesøster!) sitt navn..

Hei :)
Jeg er ny her. Har selv en datter og skal prøve på nr 2 !
Jeg har allerede navn klart til neste ;) Uansett om det blir gut eller jente! Det er så gøy å leke med navn, men helt enig i at de burde passe sammen disse navnene.

Lykke til :)

Katrine

Vi har jente navn klart. Men gutte navn slitrr vi med. Må passe til maria, som Storesøster heter

På mobilen. Digger appen ♥

Vi har guttenavnet klart.. Men jentenavnet skal helst være på E og passe til Eline.. Men ikke emma eller emilie.. Forslag noen?

Storesøster heter Marion Adele.. Vi liker dobbeltnavn, men det er ikke noe must. Noen jentenavn jeg liker er Emily, Sienna, Embla, Mille, Angela, Jenny, Iben, Viola, Molly... Guttenavn er det verre med her også, men liker Marvin, Scott, Emilian, Tias, Liam, Sebastian, Colin, Rafael, Julian, Mio og Antony..
Så nå skal jeg kose meg med å prøve å finne fine kombinasjoner, og sikkert også enda flere navn. Tips taes seff imot med takk :) Veldig moro å høre litt om hvilke navn andre liker også!
Å, for en spennende tid vi er inne i!

Vi har guttenavnet klart.. Men jentenavnet skal helst være på E og passe til Eline.. Men ikke emma eller emilie.. Forslag noen?
Embla, Evelyn, Elliot, Ester, Eirin/Eira, Erika, Erle, Ella.. Noen jentenavn tatt ut av luften :)

jente navn har vert bestemt siden jeg var lita skulle opkalles etter min bestemor og mamma samtidig men gutt er mere usikkert står mellom dominic mathias nathaniel niklas tristan og marco @.@

Her blir det garantert Iris Evelina om det blir jente og gaaanske sikkert Theo Maximilian om det blir gutt :)

Guttenavnet har vi klart :) men ikke jentenavn :)

Blir det jente tenker vi på Malin eller Emilie. Til gutt liker eg best Haakon, men mannen er ikkje heeeilt enig der :-)

Her er jentenavnet klart:) har et navn hvis det blir gutt, men samboern er litt i tvil on det enda..:p

Vi har både guttenavn og jentenavn klart. Vi går for navn i slekten til mannen min, men vil holde det hemmelig frem til se magiske 12 ukene har gått :)

Jeg syns Esther er kult.. Mannen derimot ikke så imponert :b
Jeg liker også Esther, både min og mannens bestemødre heter det. Og så betyr det vel stjerne, om jeg ikke husker feil :) det navnet skiller seg jo litt ut i rekken, aner ikke hva vi ender opp med til slutt..

Back
Topp