Hva skal babyen ha på seg på 17 mai?

Festdrakt. :)
Og ja, må jo se storesøster i toget. :)
 
Festdrakt, og ja :)
 
Matroskjole:) Vurderte bunad, men hun sover kanskje litt i vognen og da er det sikkert mer behagelig å ha på. Neste år gleder jeg meg for da skal hun bruke bunaden jeg hadde som liten :)
 
Bunad(sikkert i 30 min før hun spyr den ned...) skal gå med barnehagen og deretter blir det feiring i bhg
 
En kjole om jeg finner noe fra storesøster... Drar bare til byen her om været er varmt. Storesøster er bare to år. :)
 
Jeg lurer enda... Hun har kjoler hun kan ha, men de er rosa og eller lys blå :p
Hadde vært fint med festdrakt, men orka ikke bruke penger på et plagg hun bruker 1 gang. Jeg har festdrakter/bunader fra da jeg var lita, men de er i str. 1,2 og 3år :p
 
Jeg har strikket en rød kjole til henne. Håper bare det ikke blir for varmt.

1d36010362c1b33fefff732544d8b30c
 
ImageUploadedByBV Forum1463249984.783874.jpg
Har kjøpt matrosdress på newbie! Så blir det jo strømpis og jakke til da! Tviler på det blir 25grader:p
 
Blir en rumper mamma har strikket, eller dongeri selebukse og body.
Vi bor i en bygd.
Her er det tog fra kirken til skolen. Og vi skal gå i det. Håper bare lillebror er mett til det starter!
 
Last edited:
Festdrakt :) men her er det meldt 3 grader og sludd, så blir det dårlig vær holder vi oss inne! Så drar vi på middag til svigers :)
 
Her er det festdrakt på mini og bunad på storebror. Har bare bunader fra 1 år, og synes det var unødvendig å lage til baby. Så begge mine har hatt samme festdrakt første året. Veldig greit at begge er født i februar sånn sett ;-)
 
Back
Topp