Hva skal babyen deres sove i på dagtid?

Vårt soverom og stue/kjøkken er i samme etasje. Han skal derfor sove på vårt soverom både natt og dag tenker vi.

Last edited:
Her skal lille sove i en hengevugge i stua på dagtid. Naturhvit oval vugge laget i makrame knyting som henger fra taket.

Fikk Najell babynest i babyshower, tenker dette skal ligge i både vugge og lekegrind, og eventuelt sofa. Ta det med oss der vi er :-) Det som er fint med dette babynestet kontra andre er at det skal være trygt å sove i pga. vegger av airmesh stoff

Sove i vogn og i kurven i stua. Vil ha frisk luft på ungen fra nyfødt av. Så sove noen timer ute hver dag ❤️ men ellers har vi jo kurv da;) som jeg kan trille rundt med ;)

Vi har soverom /bad i 1.etg og stue/kjøkken/veranda i 2.etg, så baby blir å sove i en lekegrind med madrass eller i vogn på veranda. Tredje alternativ blir nest i sofaen ved siden av oss. Skulle han trives best med nest, kommer jeg til å kjøpe bærenest for å kunne flytte han over i lekegrind. Da kan jeg springe raskt på toalettet i 1.etg og vite at han sover trygt :)

Vi har babynest til bruk i sofaen/på lekematta på gulvet hvis vi leker med storesøsken, en vugge i stua og vogna i gangen (kan jo brukes både inne og ute).

Har bedside crib på soverommet og vogna så kan sove inne og ute i den. Men erfaringsmessig så kommer den nok til å sove mest i babynestet på sofaen.

Vi har bedside crib med hjuler på soverommet, en sprinkelseng i stua og Najell sleepcarrier. Første barn så jeg vet ikke hva som funker :happy:

Hun kommer nok til å sove i babynest fra Najell, enten i sofaen hvis vi er der, i vugga vi har stående i stua osv. Flytter bare babynestet med oss hvor vi oppholder oss. Blir ikke det noe hun liker så vil jeg legge hun eventuelt i vogna si.

i stua har vi babynest, lekegrind og hengekøye, men tenker babynest i starten.

Babynest i sofaen, evt vognbagen på gulvet.

Har en vugge som første brukte som skal stå på stuen, i tillegg til vogn. Ellers kommer vi til å ha et babynest i sofaen. Spent på om den i magen sover, for den første gjorde nesten ikke det på dagtid. Han sover mer nå som 1,5år, enn som 1uke. :smiley-ashamed004

Baby sover sammen med meg i dobbeltsenga hvis jeg skal duppe. Har også sprinkelseng på soverom, en mindre seng i stua og to babynest (najell og voksi). Hadde slyngevugge sist, men den likte ikke baby og stativet tok veldig mye plass så den solgte jeg igjen (angrer litt på det siden det nå finnes motor til de sengene). Baby kommer sikkert til å sove litt i vogn på tur, men aller mest oppå oss i sofaen/godstolen :joyful: :Heartblue

Back
Topp