Hva sjekker dere egentlig...

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
... når barna ligger ute i vogna på dagen og hvor ofte?

Jeg har på babycall men er ute ca. hvert 15.minutt allikevel.
Bråket fra husbygginga overdøver pustinga til mini.

Men hva sjekker dere?
Jeg sjekker jo at han puster så klart, men tar jeg nedi vogna så våkner han bare og tar jeg han på kinnet så våkner han hvertfall, så jeg bare ser etter at han ikke er kald.
Og det begynner og irritere meg at jeg da går ut og vekker han for så og måtte få han til og sovne igjen og pån igjen...

Sjekker etter ca en time, bare at hun puster. Pleier ikke være noe problem for hun snorker kjempehøyt.  Sjekker deretter hver halvtime sånn ca, dette kan være at jeg kikker ut vinduet for å se om det er bevegelse i vognen.

Omg... Nå følte jeg meg som den verste mora ever!!!
Jeg sjekker ikke når hun ligger ute jeg.. [8|]
Men jeg har babycallen på maks lyd så jeg hører jo at hun puster på den. Og hvis jeg først sitter med den på øret så setter jeg den ikke ned før jeg har fått høre et fornøyd sukk fra vesla.

Min sover ikke ute i vogn.

Men jeg er innom soverommet og ser til babyen når jeg er "i området" f.eks for å henge opp klær.

Sjekker ofte:)

Sjekker ikke jeg. Har på babycall og da hører jeg jo når han våkner. Har blitt så stor nå og har kledd på han såååå mange ganger at kald tror jeg nok ikke han blir altså [8D] Har jo sovet ute siden han kom til verden [8D]

samme her! :)

ORIGINAL: BølleBella

Men jeg har babycallen på maks lyd så jeg hører jo at hun puster på den. Og hvis jeg først sitter med den på øret så setter jeg den ikke ned før jeg har fått høre et fornøyd sukk fra vesla.

ORIGINAL: Milaogspire

Sjekker ikke jeg. Har på babycall og da hører jeg jo når han våkner. Har blitt så stor nå og har kledd på han såååå mange ganger at kald tror jeg nok ikke han blir altså [8D] Har jo sovet ute siden han kom til verden [8D]

Samme her :)

hehe. me 2! følte meg som en dårlig mor nå! [:(]
bare sjekker at han ikke er kald når jeg han sovner og jeg går inn. men sjekker han bare i vinduet jeg da. har ikke hatt babycall tidligere, så sjekker bare i vinduet hele tiden...

ORIGINAL: bet

Sorry å kuppe tråden her, men dere som har babycall i vogna, hvilket merke har dere? Vi kjøpte nemlig en Doro (BM35 tror jeg) der senderen piper hver gang den aktiveres. Så lillegull våkner...elendig patent...men det ender iallfall med at jeg sitter med vinduet åpent og skrur opp varmen istedet og det er ikke akkurat miljøvennlig [&:]

Jeg har doro bm50. LUV IT!
Får inn hvert eneste åndedrett, og det roer ned et mammahjerte [:D] Og det er pluss for at det er lys som kan slås av og på og musikk som kan slås av og på med den enheten jeg sitter med inne [:)]

Vi har Avent. Den er vel egentlig veldig bra, men siden vi bygger hus her så hører jeg bare snekring og kappsag istedenfor pustinga hans.

ORIGINAL: Piksi

Vi har Avent. Den er vel egentlig veldig bra, men siden vi bygger hus her så hører jeg bare snekring og kappsag istedenfor pustinga hans.

vi har også Avent sin også! veldig fornøyd med den!! hører hver pustelyd hvis vi vil. (kan justere lydvolumet) og en tilkalling dersom man mister den ene enheten, så kan man spore den opp med lyd. den kan være trådløs ved å sette inn bateriene.

det var den vi fikk anbefalt på babyshop. hun advarte mot mange andre billige babycaller, for hun hadde bare noen få merker nå. da hun har mått sende tilbake mange andre babycaller som fikk mange klager. noen sluttet å virke, andre bråkte eller susa veldig og slikt. så innvister i en god babycall som koster litt. Avent er i hvertfall en god en. den lager ingen lyd når du slår den på eller av. [:)]

Hvor ligger babycallen siden dere kan høre pusten til barnet? Min ligger nedi vogna, oppå posen, og er skrudd opp på det høyeste, men mottakeren tar ikke inn noe før hun gråter/prater...

ORIGINAL: *gullet*

Hvor ligger babycallen siden dere kan høre pusten til barnet? Min ligger nedi vogna, oppå posen, og er skrudd opp på det høyeste, men mottakeren tar ikke inn noe før hun gråter/prater...

Den ligger i den lomma i kalesjen [:D]
Da står også lyset på babycallen på, og da leker hu med det når hu våkner. Og da er a så blid atte [:D]

Jeg sjekker innimellom for å se at hun puster, men gjør det ikke så ofte nå som før. Nå kan det godt gå en time før jeg sjekker. Men jeg titter ganske ofte ut vinduet, er så redd for katter. [&:]
Har på babycall så hører om hun våkner. [:)]

ORIGINAL: bet

Sorry å kuppe tråden her, men dere som har babycall i vogna, hvilket merke har dere? Vi kjøpte nemlig en Doro (BM35 tror jeg) der senderen piper hver gang den aktiveres. Så lillegull våkner...elendig patent...men det ender iallfall med at jeg sitter med vinduet åpent og skrur opp varmen istedet og det er ikke akkurat miljøvennlig [&:]

Tror vi har samme. Er det den som også selges med 3 enheter? Ja, veldig synd det med pipingen! Han våkner som regel ikke av det.. men kan hende en gang i blant.

Er vell ute et par ganger å ser, men det er fordi han av og til har våknet uten å gi en lyd.. ligger ofte bare å ser seg omkring og koser seg før han varsler om at han har våknet.. Men er oftere å titter på om vogna beveger seg da. Babycallen vi har ute i vogna slår ikke inn dersom han ikke gråter eller lager litt høyere lyder.. Mens den han har i senga slår alt inn på.

hehe..bra det er fler en meg...sjekker kun hvis et er noe hosting jeg ikke liker eller noe lyder som ikke hører til

Back
Topp