Hva sitter barna I når de spiser?

Her har hun til nå sittet I Newborn setet som er på stokke stolen. Men hun liker ikke den lenger da det blir for flatt for henne. I dag har vi tatt I bruk babybjørn vippestolen.suksess! Men når passer det å sitte mer oppreist I barnestol med pute? For hun sitter ikke lenge om gangen.
 
Vi har brukt babybjörn vippestolen til nå, men nå vipper hun så mye hele tiden så er vanskelig å sikte skjeen inn i munnen. satte ho i ikea-stolen med pute igår å det gikk supert ! Lar ho ikke sitte så lenge om gangen.
 
Min sitter i Ikea-stolen under måltid. Klarer ikke sette seg opp selv enda, men sitter fint i denne til måltid, og HS sa det var greit så lenge det kun et til måltidet :)
 
Vi har også babybjørn vippestol:)! den er kjempe fin. Der sitter hun når hun får mat, eller ser tv:p når hun blir stor nok til å sitte, så kan den gjøres om fra vippestol til vanlig stol, slik at hun ikke faller ut;)
 
Babybjørn vippestol, men har også tripp trapp stol som jeg skal kjøpe sete til for ta den i bruk snart :) må også innom IKEA for å kjøpe en reisevennlig matstol :)
 
Babybjørn vippestol når han får mos, må holde stolen da fordi han vipper veldig. Tripp trapp stol når han får ting han holder selv, men bare i kanskje 10 min av gangen, og med et teppe stappet rundt han så han blir stødig :) Måtte gi inn for tripp trapp stolen til slutt ettersom jeg liker å gi han biter han kan holde selv, og da må han jo kunne sitte helt oppreist :)
 
I starten brukte vi nederste innstilling på baybjörn- vippestolen, men fant etterhvert ut at det var kjekt å bruke new born-setet til tripptrappstolen. Så slipper jeg å sitte på gulvet.. Synes ikke hun er stødig nok til å ta i bruk det beste setet ennå. På hytta, nå i ferien, bruker vi vippestoldelen til Angel/BabyDan.
 
Back
Topp