Hva sier man?

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Er kanskje en litt rar problemstilling, men lillesøsteren vår som er tenåring har gått litt ned i vekt etter en sjekk hos helsesøster.. hun var ikke veldig stor, men var litt lubben som mange er i den alderen. Syns det er fint at hun er blitt sunnere, så lenge det ikke er blitt en tvangstanke, noe vi ikke tror det er. Jeg tok også en del valg når jeg var i samme alder og sluttet å drikke brus osv og la egentlig grunnlaget for vanene mine som voksen. Føler ikke at jeg likevel kan si 'ååå så fiiin du er' liksom akkurat som om jeg mener at hun ikke var fin før, for det syns jeg jo hun var. Men kan liksom ikke ignorere det heller for da blir hun kanskje skuffet? Er et touchy emne og touchy alder det der og er jo så mye kroppspress på jenter fra før! Hva skal jeg si? Noen som har noen visdomsord? :p

Tja si det? Tror kanskje jeg ville kommentert at det syns på henne at hun har fått en sunnere livsstil f.eks, og rost henne for hvor bra det er. Poengtert at du vet hvor viktig det er å legge det gode grunnlaget du snakker om.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde eeeelska om folk kommenterte vektnedgang og det har jeg alltid gjort ^^
Du ka jo si 'så frisk og fin du ser ut for tia' eller no sånt!
Hu håper jo sikkert alle ser hvor flink hu har vært :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes ikke du trenger å kommentere kroppen hennes, men at det er veldig bra at hun har lagt om spisevanene sine, at du er stolt sv henne for det :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Back
Topp