Hva sier man til noe så sukker søtt?

Himmelstøv

Forumet er livet
Hjerte mitt vil ikke sov mamma
Hjerte mitt vil at jeg skal være sammen med deg mamma.

Gullkorn fra barnemunnen ja.
Ei venninne av meg foreslo noe søtt som man kan si :
vi er sammen uansett.. hjertet mitt å hjertet ditt. når vi sover å når vi e våken. åsså når vi ikke e på samme plassen.

Blir jo helt satt ut jeg, når han sier slikt, kan liksom ikke være sint da...

så hæælig

Veldig sjarmerende :)

Ikke fullt så til å smelte av som hjertet til sønnen din,
men noen morsomme gullkorn fra jenta vår: (Ikke for å stjele noen oppmerksomhet, men gøy å dele gleden):

Da vi gikk forbi tax-free`en på flyplassen på lørdag sa datteren min på 2 "MASSE godteri" også la hun til med ærefrykt " 10 godteri!!!" (det er jo det største tallet hun kan :) )

En annen dag snakket vi om kjønn da vi hadde besøk av mine foreldre. Da jeg spurte hva vi var: Jeg ble "Jente", moren min ble "dame", og mannen min og faren min ble "Engel"...

ORIGINAL: Alive and kicking

Veldig sjarmerende :)

Ikke fullt så til å smelte av som hjertet til sønnen din,
men noen morsomme gullkorn fra jenta vår: (Ikke for å stjele noen oppmerksomhet, men gøy å dele gleden):

Da vi gikk forbi tax-free`en på flyplassen på lørdag sa datteren min på 2 "MASSE godteri" også la hun til med ærefrykt " 10 godteri!!!" (det er jo det største tallet hun kan :) )

En annen dag snakket vi om kjønn da vi hadde besøk av mine foreldre. Da jeg spurte hva vi var: Jeg ble "Jente", moren min ble "dame", og mannen min og faren min ble "Engel"...

Søtt da...
Nei du stjeler ikke oppmerksomheten...
er det flere som vil dele gullkorn kom med dem [;)]

utrolig NYDELIG=)

er det det vi kaller utspekulert? hehe - nei jeg bare tuller..skjønne barn..

Back
Topp