Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har jeg vært åpen med sjefen om ivf behandlingen. Syntes d va greit,siden hun allerede viste vi var prøvere etter jeg ble sykemeldt etter ma i sommer. Jobber heldigvis deltid så har ikke hatt så mye fravær. Måtte ta en dag fri pgr av ultralyd,og lurer på om jeg bare skal skrive egenmelding for den. Verre å forklare fravær til kollegaer,for di skal jo alltid spør hvorfor jeg er syk. Har hatt problemer med ryggen,så tenkte kansje å ta en hvit løgn å skylde på den.. Ellers så tror jeg bare du får sykemeld.fra uttakdagen t.o.m innsettdagen på klinikken..ellers kan du få en bekreftelse på gyldig fravær de andre turene du er innom. Skal gå innenfor velferdspermisjon..å det er jo m lønn.
Har ikke pleid aa si noe paa jobben mens vi holdt paa. Var stort sett heldig og fikk tatt UL etc foer jobb, men paa "hoved ULene" saa tok jeg ut sykemelding. Fikk erklaering fra sykehuset som jeg kunne vise paa jobben, saa gikk helt fint det
Jeg har fortalt alt, mye enklere både for meg, og for sjefen. Jeg har dessuten verdens beste sjef da, så det gjør det enklere.. Og har vært sykemeldt en del under forsøkene og . Men skjønner d er vanskeligere med ny sjef. Lykke til hvertfall