Hva sier magefølelsen?

Mammahjerter

Betatt av forumet
Her har jeg en magefølelse på at det er en jente, kinesisk fødselskart sier jente og har en ganske lik graviditet som når jeg gikk gravid med jentungen :dummy1:
Hva sier deres magefølelse?
blir spennende å se etter oul og fødslene om det stemte eller ikke :hilarious:

Jeg trodde jeg ventet gutt, jeg.
Jeg venter visst jente. :P

Forrige svangerskap trodde jeg også gutt. Jeg fikk bekreftet gutt på oul. Men jaggu, kom det ikke ut ei jente likevel. :P
Så magefølelsen min er IKKE god på kjønn.

(Med første trodde jeg forresten også at det kunne være gutt. Men ble OGSÅ jente x) )

Tipper gutt her.

Hadde veldig sterk magefølelse på gutt i begynnelsen. Nå har jeg vært så mye dårligere i dette svangerskapet enn jeg var med sønnen, så nå er jeg mer i tvil. Kanskje det er en liten jente som gjemmer seg der. :) Blir uansett veldig spennende!

Jeg trodde jeg ventet gutt, jeg.
Jeg venter visst jente. :p

Forrige svangerskap trodde jeg også gutt. Jeg fikk bekreftet gutt på oul. Men jaggu, kom det ikke ut ei jente likevel. :p
Så magefølelsen min er IKKE god på kjønn.

(Med første trodde jeg forresten også at det kunne være gutt. Men ble OGSÅ jente x) )
Det er ikke lett dette, jeg visste ikke med første men hadde en følelse på at det var jente og ut kom en jente, nr 2 så hadde jeg magefølelse på jente men det var gutt :hilarious: så jeg kan ikke stole helt på magefølelsen her heller :rolleyes:

Kinesisk fødselskart sier jente, men jeg tror kanskje det blir gutt siden det bare er gutter i familien til samboeren, og har ingen tro på at han kan lage jenter :p

så er jeg nokså lik i formen, selv om jeg ikke reagerer på lukt som jeg gjorde sist :)

Jeg har ingen magefølelse! Det er skikkelig freaky for med datteren min bare visste jeg. Denne gangen føler jeg ingenting. Spurte magic 8 ballen min fra barndommen bare for morro i går, fikk først ja på gutt og så ja igjen på jente (jeg vet at det ikke er tvillinger) så det blir spennende å se hva som kommer ut :hilarious: Kinesisk fødekart sier gutt, men det sa gutt forrige gang også og det er en jente :)

Har ingen følelse hadde ikke det forrige gang heller.. Kinesisk fødekart sier gutt, og på UL i går trodde jordmoren hun så iallefall en gutt men klarte ikke å se på nummer to... så veldig spent! Hadde vært hyggelig med en av hver, forrige gang fikk jeg gutt:happy090

Jeg har egentlig ikke noe magefølelse denne gangen! Har en gutt og en jente fra før, og hadde HG med de begge to, likt som nå. Tror faktisk kinesisk fødselskart stemte begge gangene her. Denne gangen sier det gutt. Blir spennende å se :rolleyes:

Magefølelsen sier gutt. Men jordmor i uke 12 sa 60% sikkert jente, men så ble hun usikker.
Så vi er veeeldig spente! :happy:

Magefølelsen skriker jente!

Svangerskapet er helt ulikt alle de andre (alle har vært forskjellige), like kvalm som med jentene og spyr like ille som med guttungen. Men vi hadde samleie nesten en uke før EL, slik som med begge jentene, så føler muligheten for gutt er lik null :hilarious: tror for øvrig ikke jeg og mannen får til gutter. Eneste gutten jeg har er fra et tidligere forhold

Kinesisk fødselskart sier jente, men jeg tror kanskje det blir gutt siden det bare er gutter i familien til samboeren, og har ingen tro på at han kan lage jenter :p

så er jeg nokså lik i formen, selv om jeg ikke reagerer på lukt som jeg gjorde sist :)
Bare gutter i sambos familie også, men han lager visst bare jenter :hilarious:

Jeg tipper gutt her :happy: alle rundt meg tror også det blir gutt. Men vet aldri, plutselig er det ei jente i stedet for :Heartred hvem vet?:love7

Har ingen magefølelse, men håper aller mest på jente. Forloveden har jente fra før, og har en del tøy etter henne. Om det blir gutt blir det mye lilla og rosa bekledning på han :woot:

Kinesisk fødselsskart sier gutt, og det stemte på de to forrige guttene også. Og magefølelsen sier gutt, men formen min har vært mye dårligere denne gangen og siden jeg har to gutter fra før hadde det vært sykt koselig med jente nå :dummy1: men mannen bare ler av meg og sier han kun kan lage gutter, så vi får se.. :rolleyes:

Magefølelsen sier gutt, selv om jeg noen ganger tror jente.
Var sikker på at eldste var gutt, men det ble jenter. Guttefølelse med yngste og, men ikke like sterk, det ble også jente.
Så spennende å se om magefølelsen har rett denne gang eller om jeg tar feil nok en gang.

I starten var jeg helt sikker på jente, hovedsakelig basert på at vi hadde samleie 6 dager før eggløsning. Nå har jeg mer guttefølelse. Tror dog ikke min kjønnsfølelse er så god, på førstemann hadde jeg ingen følelse på kjønn, mens på nummer to følte jeg jente og det var gutt :)

Min magefølelse sier jente. Men jeg har alltid trodd jeg kom til å bli guttemamma. Så er veldig usikker.
Har en sønn fra før av, og ifølge det kinesiske fødselskartet så skulle jeg fått jente sist. Og gutt nå :hilarious:

Back
Topp